וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוואד קיבל מסר שישוחרר רשמית ביממה הקרובה, רמי גרשון לבני יהודה?

10.2.2021 / 14:13

לך פוזנן נוטה לשחרר את החלוץ וצפויה להודיע לו על כך בקרוב, כשזה יקרה יסגור סופית את הפרטים מול מכבי חיפה וחוזהו הקיים יופקד בבקרת התקציבים. הזהובים בשיחות על העברת הבלם שלא שיחק העונה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 0:1/ספורט 1

מוחמד עוואד צפוי לסכם על חזרתו למכבי חיפה ביממה הקרובה, לאחר שלך פוזנן שלחה לו מסר שככל הנראה תאפשר לו להשתחרר רשמית בשעות הקרובות. כזכור, החלוץ חתם בקיץ על חוזה לשלוש עונות נוספות במדים הירוקים, בכפוף להשאלה לקבוצה הפולנית, כך שבנושא זה לא צפויים שינויים והחוזה יופקד מיידית בבקרת התקציבים. בחיפה ישלימו את המהלך עד יום חמישי וייתכן שרק אז ינחת עוואד בארץ וישלים רשמית את המעבר, לקראת הופעת הבכורה המחודשת שלו.

מוליכת הטבלה הישראלית פעלה כבר זמן רב לצירוף עוואד ולאחר הפציעה של ניקיטה רוקאביציה הגבירה את המאמצים. גם השחקן עצמו שינה עמדתו והחליט לשוב. עוואד שוחח עם המנהל המקצועי של לך פוזנן ועם המאמן וביקש לשחררו לאחר שלא קיבל יותר מדי קרדיט (שותף העונה בתשעה משחקי ליגה בלבד וכבש שער אחד). אלא אם יקרה משהו דרמטי בשעות הקרובות, יודיעו בקרוב הפולנים על עזיבתו.

מוחמד עוואד שחקן לך פוזנן. Quality Sport Images, GettyImages
הגיע להבנות. מוחמד עוואד/GettyImages, Quality Sport Images

רמי גרשון עשוי לעבור לפני תום חלון ההעברות לבני יהודה. הבלם, שלא שיחק כלל העונה והיה מבוקש על ידי מכבי פתח תקוה שם קיווה גיא לוזון לאחד איתו כוחות, קרוב למעבר לזהובים, שמנהלים לגביו שיחות מכבי חיפה על מנת להחתימו עד מחר בערב, אך עם זאת המלאבסים עדיין בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully