וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה המונית בסיום הדרבי בין מכבי חיפה להפועל חיפה

10.2.2021 / 22:28

תגרה פרצה בסיום הדרבי בו המוליכה ניצחה 0:2, כשסאן מנחם חגג בהתרסה מול ספסל היריבה, מה שגרר תגובה נזעמת מגל אראל ועדן בן בסט. המנכ"ל הירוק בן דב הופל, המהומה נמשכה גם במנהרה. ליאני יגיש דו"ח שיפוט חמור, מנהלת הליגות: "אירוע מכוער, מתנצלים בפני האוהדים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

מהומת ענק פרצה מיד בתום הדרבי בו ניצחה הערב (רביעי) מכבי חיפה 0:2 את הפועל חיפה. כובש השער הראשון סאן מנחם ניגש בסיום המשחק לעבר ספסל הפועל חיפה ולטענת אנשי האדומים התגרה בהם. גל אראל ועדן בן בסט הגיבו מיד ובמקום התפתחה תגרה המונית בין עשרות משתתפים משני הצדדים. מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב, שהיה גם הוא בדבוקת המתקוטטים, נדחף והופל. התקרית נמשכה גם במנהרת השחקנים, כשצוות השיפוט נאלץ לגשת ל-VAR כדי לצפות באירועים.

כרטיסים אדומים לא נשלפו על ידי לירן ליאני לאחר שצפה בתקרית, אבל הוא יגיש דו"ח שיפוט חמור וכל המעורבים עלולים לספוג עונשי הרחקה ארוכים. בכל מקרה, השחקנים יוכלו להשתתף במשחקי המחזור הקרוב, טרם העמדתם לדין.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה מתעמת עם שחקני הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
ההתרסה הובילה למהומה רבתי/מאור אלקסלסי, .

גל אראל, שהיה ראשון המגיבים לסאן מנחם, אמר בסיום: "הוא הגיע וצעק 'עופו הביתה, סמרטוטים'. למה מצפים? מועדון כמו מכבי חיפה מנכ"ל שלו תוקף שחקנים? המועדון הזה צריך להתבייש שמנכ"ל יורד ותוקף שחקנים. הוא תקף אותי ויש לי צילומים. אני חושב מה לעשות עם זה, אבל אנשים יראו את הצילומים. אני שוקל להגיש תביעה אזרחית.

"אי אפשר לצפות מאיתנו כשאנחנו יושבים מתוסכלים בספסל, שחקן יורד וצועק לנו 'עופו הביתה סמרטוטים'. זה התחיל מההתגרות שלו אחרי השער הראשון ונמשך בסיום המשחק. אנחנו לא סמרטוטים, אנחנו מועדון מאוד גדול. אף אחד לא יכול לקרוא לנו סמרטוטים, בטח ובטח שלא מכבי חיפה. זה בושה וחרפה והם צריכם להתבייש. סאן מנחם הדליק את כל האווירה".

עוד בוואלה!

גל אראל: "מנכ"ל מכבי חיפה תקף אותי, המועדון הזה צריך להתבייש"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה עם שחקני הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
המנכ"ל הירוק אסף בן דב/מאור אלקסלסי, .
שחקני מכבי חיפה עם שחקני הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה עם שחקני הפועל חיפה/מאור אלקסלסי, .

מנהלת הליגות פרסמה הודעה בעקבות המהומה ובה היא "מגנה את אירוע האלימות שהיה בסיום משחק הדרבי החיפאי הערב. אנו מצפים משחקני הקבוצות ובעלי התפקידים לנהוג באופן ספורטיבי במהלך המשחק ובסיומו ולא להרוס את חווית המשחק, במיוחד בימים אלו, בהם יושבים מאות אלפי אוהדים בבתים וצופים במשחק בשידורי הטלוויזיה. אירוע מכוער כזה פוגע בכדורגל הישראלי ואנו רואים בחומרה את התנהלות כל המעורבים ומתכוונים לפעול בעניין. אנו מתנצלים בפני האוהדים ונפעל על מנת שאירועים מסוג זה לא יישנו".

שחקני מכבי חיפה עם שחקני הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה עם שחקני הפועל חיפה/מאור אלקסלסי, .

מעבר למהומות היה גם משחק כדורגל. מכבי חיפה הגיעה לדרבי החיפאי בידיעה שהיא תאבד את המקום הראשון למכבי תל אביב אם תפסיד (זאת בעקבות ניצחון הצהובים על הפועל חדרה), אך הצליחה להשיג ניצחון 0:2 ושמרה על מקומה בפסגה. סאן מנחם וגודסווי דוניו כבשו לזכות הירוקים ושמרו על שלוש הנקודות אצל המארחת. בכך גמלו השחקנים של ברק בכר ליריבתם העירונית על ההפסד הדרמטי שהנחילה להם בסיבוב הקודם.

בתוך כך, מוחמד עוואד נחת בארץ וצפוי להצטרף בחזרה לירוקים לאחר שפתח את העונה בלך פוזנן הפולנית. החלוץ צפוי לחתום מחר על חוזהו החדש בשורות הקבוצה של ברק בכר.

פוסט האינסטגרם של דולב חזיזה לאחר הדרבי. עמוד האינסטגרם של דולב חזיזה, אתר רשמי
דולב חזיזה באינסטגרם/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של דולב חזיזה
פוסט האינסטגרם של עופרי ארד לאחר הדרבי. האינסטגרם של עופרי ארד, אתר רשמי
עופרי ארד באינסטגרם/אתר רשמי, האינסטגרם של עופרי ארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully