וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים שהתקוטטו לא יורחקו מיידית. סאן מנחם: "לא אמרתי 'סמרטוטים'

11.2.2021 / 11:43

בהתאחדות מבהירים: הדיון לא יתקיים לפני המשחקים של מכבי והפועל חיפה נגד בית"ר ובאר שבע. המגן טוען: "גל אראל אחראי לאלימות"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

בהתאחדות מבהירים: כל השחקנים שיורחקו בעקבות התגרה בסיום הדרבי החיפאי אמש (רביעי), יוכלו לשחק במשחקים הבאים של מכבי והפועל חיפה. לפי גורם בהתאחדות, הדיון בבית הדין המשמעתי לא יוכל להתקיים לפני המשחקים הקרובים של הקבוצות.

המשמעות היא שמכבי חיפה תוכל לשתף במשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני את סאן מנחם, עאיד חבשי, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה ובוגדן פלאניץ' שהוזכרו בדוח השיפוט של לירן ליאני אמש. מנגד, אלון תורג'מן, עדן בן בסט, גל אראל וניסו קפילוטו שאף הם הוזכרו בדוח, יעמדו לרשותו של חיים סילבס במשחק הקרוב של הפועל חיפה נגד הפועל באר שבע בשבת.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה מתעמת עם שחקני הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
עומד במרכז הסערה. סאן מנחם/מאור אלקסלסי, .

הבוקר פרסם סאן מנחם שעמד במרכזה של המהומה, פוסט תגובה באינסטגרם. "עכשיו כשהכל יותר רגוע צריך להסביר מה קרה אתמול בערב. רציתי מאד לנצח את המשחק הזה. זכרתי להם את ההתלהמות והאלימות בסיבוב הקודם. הרצון והתשוקה לנצח ולהחזיר את הגאווה לאוהדים שלנו, ישבו לי ולנו טוב בראש. בסוף המשחק לאחר הניצחון חגיגה ספונטנית, אמוציונלית, כמו של שחקן שמנצח דרבי. המילה 'סמרטוטים' לא הייתה שם. גל אראל שאחראי לאלימות לא דובר אמת. הייתה שם חגיגה אמיתית של ניצחון בדרבי! ניצחון חשוב ויוקרתי. מאותו הרגע של השמחה שלי הותקפתי באלימות קשה על ידי אנשי הפועל חיפה ובראשם עדן בן בסט וגל אראל. אין שום מקום לאלימות שכזו, אנחנו אלו שהותקפנו בגלל שחגגנו. גם אם אנשי הפועל ראו את החגיגות כהתרסה, אין מקום לאלימות פיזית".

עוד בוואלה!

לפי הדוח של ליאני: אלה השחקנים שיועמדו לדין

לכתבה המלאה

הפוסט של סאן מנחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully