וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עידו שחר החרים את האימון, צפוי לעזוב לבני יהודה

11.2.2021 / 14:17

כעס בקבוצה על הקשר שצפוי לעזוב לזהובים כשיוסיף מוסא יעשה את ההדרך ההפוכה. זעם במועדון אחרי הדרבי: "גם המנכ"ל שלנו רץ לאירוע, אבל אף אחד לא ראה אותו מתקוטט עם שחקנים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

1. זעם גדול בהפועל חיפה על אנשי היריבה העירונית אחרי הקטטה ההמונית בסיום הדרבי אתמול (רביעי) כאשר במוקד טענות קשות כלפיי סאן מנחם ואסף בן דב. מנכ"ל מכבי חיפה הגיב ואיים בתביעות כנגד מי שיטען שהוא זה שתקף, אך האדומים לא מתרגשים מכך, וגל אראל אף טען שהוא שוקל תביעה אזרחית ברצינות לאור הצילומים שלטענתו מראים שהוא הותקף. "גם המנכ"ל שלנו רץ מיד למקום האירוע אבל אף אחד לא ראה אותו מתקוטט עם שחקנים", אמרו גורמים במועדון.

בקבוצה כועסים מאוד גם על עאיד חבשי, בוגדן פלאניץ' ומוחמד אבו פאני, וטוענים שבמשחק ולאחר מכן שחקני מכבי חיפה ניסו להקניט ולהוציא משיווי משקל את השחקנים שלהם. בנוסף טענו בצד האדום ששחקני המוליכה השתמשו בכוח מוגזם: "אפשר לראות בסרטונים שחלק מהשחקנים של מכבי חיפה משתמשים ממש באלימות פיזית", אמר שחקן בקבוצה.

שחקני מכבי חיפה עם שחקני הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה עם שחקני הפועל חיפה/מאור אלקסלסי, .

עיקרי הדברים

  • בהפועל חיפה לא נרגעים מהקטטה בדרבי: "הם השתמשו באלימות פיזית"
  • דוח השיפוט עשוי לגרום להרחקת בן בסט, אראל, תורג'מן, סרדל וקפילוטו
  • חשש מהרחקות עשוי להוביל לניסיון התחזקות לפני סגירת החלון הערב
  • יואב כץ ממשיך לתת גיבוי לחיים סילבס: "הפלייאוף העליון אפשרי"

עוד בוואלה!

שחקנים במכבי חיפה לא מתחרטים על המהומה בדרבי: "זכותנו להחזיר להם"

לכתבה המלאה

2. בהפועל חיפה מקווים שלא יאבדו שחקנים חשובים לאור דוח השיפוט. מי שבסיום המשחק נבחנו האירועים שקשורים אליהם הם עדן בן בסט שיכלל בדוח, גל אראל וכן אלון תורג'מן. בנוסף, בדוח המשקיף עשוי להיכלל גם לירן סרדל שלא היה בסגל אך ירד מהיציע והתעמת עם חבשי, וכן ניסו קפילוטו שהתעמת עם שחקני היריבה במסדרונות חדר ההלבשה. בקבוצה מבינים שעונשים לכל השחקנים הללו ואפילו לחלקם עלולים להקשות מאוד על השגת הכרטיס לפלייאוף העליון, שממילא התרחק אחרי ההפסד.

"אנחנו מקווים שדוח השיפוט ישקף בדיוק את מה שהיה", אמר שחקן בקבוצה. "ההקנטה של סאן מנחם בצורה בוטה, האלימות של אנשי ושחקני מכבי חיפה כנגד שחקנים שלנו, וכמובן ההתגרויות של השחקנים עוד במהלך המשחק". בקבוצה יראו את דוח השיפוט, בתקווה שיפורסם בשעה מוקדמת, ואז יבינו אילו שחקנים יעמדו לדין כשייתכן וינסו להתחזק בשחקן נוסף בשל כך לפני סגירת חלון ההעברות הערב. בקבוצה היו רוצים לראות בלם נוסף מגיע כשייעשה נסיון אחרון בנוגע לדיוגו ורדאסקה מבית"ר ירושלים.

מוחמד אבו פאני מכבי חיפה גל אראל הפועל חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
מי יורחק ולכמה זמן?/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

3. מלבד המקרה בסיום, בהפועל חיפה מודאגים מאוד ממצבה של הקבוצה בטבלה. הבעלים יואב כץ ממשיך לתת גיבוי לחיים סילבס אך מאוכזב מאוד מקצב צבירת הנקודות. "נכון שהפלייאוף העליון מתרחק", אמר כץ לוואלה! ספורט. "אבל זה עדיין אפשרי וזו המטרה שלנו. חיים ימשיך כמובן. חבל שהיינו טובים יותר בחלקים גדולים אבל לא ידענו לנצל את זה".

הקשר עידו שחר החרים היום את האימון ודורש לעזוב מיידית. בקבוצה זועמים על השחקן אך צפויים לאשר לו לעזוב. שחר צפוי לעזוב לבני יהודה בעוד שיוסיף מוסא יעשה ככל הנראה את הדרך ההפוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully