וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף בן דב: "שחקני הספסל של הפועל חיפה ניסו לתקוף את שחקנינו"

עודכן לאחרונה: 11.2.2021 / 10:50

מנכ"ל מכבי חיפה מסר את גרסתו לתקרית האלימה: "ניסיתי להתערב ולמנוע את התקיפה ותוך כדי הופלתי על ידי אלון תורג'מן והגבתי". בעקבות פציעת חבשי ודוח השיפוט החמור: רמי גרשון יישאר

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

בתום דרבי סוער ומהומת ענק מכוערת אחת בסיום הצליחה מכבי חיפה לחזור הערב (רביעי) למסלול הניצחונות לאחר 0:2 בדרבי על הפועל חיפה. סאן מנחם נגח את השער הראשון של הירוקים בדקה ה-53 כשהמחליף גודסווי דוניו הוסיף את השני בדקה ה-84. הירוקים שראו את מכבי תל אביב עולה זמנית לפסגה לאחר ניצחון 1:3 על חדרה, שבו למקום הראשון. אבל כדורגל לא היה הסיפור הערב.

במכבי חיפה הגיבו לתקרית ההמונית בסיום ולהאשמות החמורות מצד אנשי הפועל חיפה, כי מנכ"ל הירוקים אסף בן דב נטל חלק פעיל בקטטה: "בן דב ירד להפריד. שחקן שמתנהג כאחרון האוהדים (גל אראל) ראוי שלא ילין. ניצחנו, חגגנו והותקפנו". כמה משחקני מכבי חיפה טענו כי החלוץ אלון תורג'מן, שחקן הקבוצה לשעבר, הוא זה שדחף את המנכ"ל והפיל אותו. אגב, בעקבות פציעת חבשי ודו"ח השיפוט הצפוי וההרחקה האפשרית של פלאניץ', רמי גרשון יישאר במכבי חיפה.

מאוחר יותר בן דב, שספג הרבה ביקורת, הגיב בעצמו ואמר: "מיד בסיום המשחק הבחנתי בשחקני הספסל של הפועל, שישבו ביציע, מנהלים דין ודברים ומאיימים על שחקני מכבי שהיו על כר הדשא. מיד לאחר מכן הם ירדו אל כר הדשא, כולל גל אראל, ונכנסו במטרה לתקוף באלימות את שחקנינו. כפי שרואים בבירור בסרטון, ניסיתי להתערב ולמנוע את התקיפה ותוך כדי הופלתי על ידי אלון תורג'מן והגבתי".

"לאורך כל הירידה מכר הדשא ועד חדרי ההלבשה, ניסיתי להפריד ככל יכולתי את המהומה שהתפתחה במנהרה. אני מצר על כל אלימות ואירועים שאינם ספורטיביים. הניסיון להראות תמונה אחרת אינה נכונה ואשקול צעדים משפטיים נגד כל מי שמנסה לצייר תמונה שונה".

בנוסף בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת עקצה את בעלי מכבי חיפה יעקב שחר, כשצייצה בטוויטר, "מעניין כמה כרטיסי טיסה יונפקו היום", תוך כדי שהיא מכוונת לאמירה של בעלי הירוקים כי היה משחרר את ז'וזואה בעקבות תקריות המשמעת השונות של הפורטוגלי המשחק במחזיקת הגביע.

פוסט האינסטגרם של עופרי ארד לאחר הדרבי. האינסטגרם של עופרי ארד, אתר רשמי
עופרי ארד עוקץ את היריבה העירונית באינסטגרם/אתר רשמי, האינסטגרם של עופרי ארד
פוסט האינסטגרם של דולב חזיזה לאחר הדרבי. עמוד האינסטגרם של דולב חזיזה, אתר רשמי
גם חזיזה עוקץ/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של דולב חזיזה
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה עוקץ את שחקני הפועל חיפה באינסטגרם לאחר הדרבי. רויטרס
חזיזה מזכיר את אירועי הדרבי הקודם/רויטרס
שחקן מכבי חיפה גודסווי דוניו עוקץ את הפועל חיפה באינסטגרם. עמוד האינסטגרם של גודסווי דוניו, אתר רשמי
גם דוניו עוקץ/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של גודסווי דוניו
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
מרוצה מהתוצאה, לא מהיכולת. בכר/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר התייחס למהומה בסיום: "אני יכול להגיד שבדרבי הקודם התריסו אותנו ולא קרה כלום. לא רוצה להגיד מעבר לזה". על המשחק עצמו: "הגיע הזמן שננצח משחק שאנחנו פחות טובים בו. בחצי השנה עלינו קצת יותר מסודרים, הנענו כדור ויצרנו מצבים וכבשנו בסופו של דבר". על סאן מנחם: "הוא לא היה במאה אחוז כשיר. תוך כדי המשחק כנראה הוא היה מאה אחוז".

קפטן מכבי חיפה נטע לביא: "ניסיתי להפריד במה שהיה. היה מה שהיה, אבל זה לא חשוב. הכי חשוב שניצחנו ושחיפה ירוקה. לא ראיתי כלום ואני לא מדבר על אף אחד. גל אראל יכול לדבר עלינו כמה שהוא רוצה. הם באו ורבו, הם באו והתחילו מכות. אנחנו ממשיכים הלאה, חיפה ירוקה ואנחנו חושבים על המשחק בטדי. הכדורגל הישראלי לא צריך את התמונות האלה, אבל לא נוכל להחזיר את הגלגל אחורה. הם התגרו בנו מאוד בפעם שעברה. הם באו והתחילו את המכות עם סאן. הם צריכים לבוא בטענות לעצמם. הם גם התגרו בנו בפעם שעברו. הם החליטו ללכת מכות. מכות זה אף פעם לא טוב לכדורגל הישראלי. דרבי תמיד הולך קשה. כבשנו שער ראשון גדול וגם שער שני אדיר. היה משחק לא קל, אבל העיקר שניצחנו".

במכבי חיפה פרסמו הודעת מועדון: "בהמשך לאירוע הערב, לא כך אמור להסתיים משחק כדורגל. אין מקום לאלימות בספורט. מדובר באירוע מיותר, אנו כמועדון מגנים כל סוג של אלימות וכמובן לזו שהיינו שותפים לה הערב. אנו קוראים לכל הצדדים להרגיע את הרוחות בתקווה שמקרה כזה לא ישוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully