וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול גאסקוין: "כשאבא שלי מת קפצתי על המיטה שלו ונגחתי בו"

שחקן העבר סיפר כי סגר חשבון עם אביו ב-2018: "הרבצתי לו כנקמה על הימים בהם הייתי צעיר יותר". וגם: גארי ליניקר ה"ליידי-בוי"

שחקן טוטנהאם לשעבר פול גאסקוין. GettyImages
תמיד היה יוצא דופן. גאסקוין/GettyImages

פול גאסקוין ייזכר לנצח כאחד השחקנים המוכשרים בתולדות הכדורגל האנגלי - וגם כאחד המשוגעים שבהם. בריאיון שהעניק לפודקאסט The anything goes, סיפר שחקן העבר בן ה-53 על הפרידה הקשה מאביו, ג'ון, שמת מסרטן ב-2018. מתברר שאפילו כשזה מגיע למוות של בן משפחה, "גאזה" מתמודד בדרכים שונות מהאדם הרגיל.

"כשהיינו רק אני והוא בחדר בבית החולים והוא מת, קפצתי על המיטה והתחלתי להכות אותו", סיפר. "נגחתי בו, הרבצתי לו, החזרתי לו על הימים בהם הייתי צעיר יותר. ואז פשוט שכבתי שם וחיבקתי אותו במשך 45 דקות".

גאסקוין הוסיף ותיאר את מערכת היחסים בינו ובין אביו: "אהבתי מאוד לקחת אותו איתי מסביב לעולם כששיחקתי, אני מניח שהיו לנו יותר זמנים טובים מזמנים רעים ביחד. אני הכי מתגעגע אליו בשבתות, אבל הוא היה כל כך יבש. הוא דיבר עם כולם - ולא איתי. בטח קניתי לו משהו כמו 80 מכוניות, סירות ובתים. כשהתגרשתי נתתי המון כסף למשפחה שלי, בזבזתי המון כסף על כל מיני בתים שונים".

צפו בפרק המלא

אם זה לא מספיק, הרי ששחקן העבר האגדי הוסיף סיפור הזוי לא פחות על גארי ליניקר, איתו שיתף פעולה בטוטנהאם בשנות התשעים: "אני זוכר כשהחתמנו אותו, קצת הייתי דלוק עליו. לא היתה לו שיערה אחת על כל הגוף. אני זוכר שאמרתי לו, 'ליניקר, אתה כמו פאקינג ליידי-בוי. הוא פשוט צחק. ידעתי איפה הוא גר, אז אחרי אימונים טסתי הביתה, חניתי לו בחניה ויצאתי ללונדון. נשארתי בחוץ כל הלילה, כך שהוא היה צריך לחנות ברחוב וקיבל דוח. המנג'ר התקשר אלי ואמר, 'אתה חייב להפסיק עם זה, ליניקר רותח עליך'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully