וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השלג: ערן זהבי לא עשה חשבון לקור ההולנדי המקפיא

הכוכב הישראלי תועד כשהוא שותה קפה ללא חולצה בחצר ביתו המושלגת. זהבי קיבל מחמאות לאחר הניצחון על טוונטה, והודה: "כשאנחנו מפסידים, במועדון שלנו זה תמיד אסון"

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 0:3 על טוונטה/ספורט 1

כשערן זהבי עולה למשחק חדור מוטיבציה, זה בדרך כלל נגמר עם שער לזכותו של האקדוחן הישראלי. בשבוע שעבר פ.ס.וו איינדהובן פישלה במשחק המרכזי של המחזור והפסידה 3:1 לפיינורד, כשזהבי פתח בהרכב ואף הגיע לשני מצבים טובים, אבל החמיץ. אתמול (שבת) הוא ניסה לכפר על ההחמצות, ועשה זאת היטב: הישראלי בישל את הראשון, כבש את השני, סחט כרטיס אדום מהיריבה, והוליך את פ.ס.וו ל-0:3 על טוונטה. "זהבי גלגל את הכדור לאט לאט, אבל הוא חלף מעבר לשוער טוונטה", נכתב על הגול של זהבי בתקשורת ההולנדית, "שער זה שער, וזהבי עשה זאת שוב".

אגב, בסיבוב הראשון מול טוונטה, ערן זהבי החמיץ פנדל ופ.ס.וו איינדהובן איבדה נקודות עם 1:1 מאכזב. אתמול זהבי העלה את מאזנו בליגה ההולנדית לשישה שערים והפער מאייאקס המוליכה צומק לפחות זמנית לארבע נקודות, כשפ.ס.וו ניצחה העונה תשע פעמים בבית לעומת הפסד בודד.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן כובש מול טוונטה. Soccrates Images, GettyImages
בקור רוח. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

בסיום המשחק זהבי נשאל האם הוא נתן היום את התשובה הכי טובה אחרי השבוע שעבר, וענה: "כן, ברור. כשאנחנו מפסידים במשחק, במועדון שלנו זה תמיד אסון, ואנחנו חייבים להגיב מהר מאוד, ולהיות חדים במשחק הבא. אנחנו רוצים להמשיך להיאבק על התואר, ואני חושב שעשינו את זה טוב היום. אנחנו מצפים בקוצר רוח למשחק הבא.

"היינו מאורגנים היום, ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות, באנו מוכנים, היינו חדים מהרגע הראשון. והכי חשוב זה לכבוש שערים, ואחרי זה המשחק הפך לקל יותר עבורנו, ויכולנו לשלוט במשחק ולעשות מה שאנחנו רוצים.

"אני חושב שיצרנו המון מצבים היום, לפעמים זה הולך יותר טוב, לפעמים פחות. השער הראשון היה הכי חשוב (הבישול), זה פתח עבורנו את המשחק, ואני שמח שכבשתי, שמח שבישלתי, אבל הכי חשוב שהקבוצה ניצחה".

עוד בוואלה!

ערן זהבי כבש, בישל וסחט אדום ב-0:3 של פ.ס.וו על טוונטה

לכתבה המלאה

גם מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט הודה בסיום: "היום לחצנו יותר, כבשנו שערים טובים, חשוב עבורנו שהחלוצים יהיו חלק מהמשחק הקבוצתי וינועו כדי לקבל כדורים. אם הם יעשו זאת, הם ייצרו לעצמם יותר הזדמנויות. היום כולם עבדו אחד בשביל השני בצורה נכונה. בעטנו לשער של טוונטה 25 פעמים. אם אתה שולט מול קבוצה כזאת, אתה יכול להיות מרוצה".

זהבי שותה קפה בשלג

הסרטון של זלאטן

בתוך כך, בחשבון טוויטר המזוהה עם פ.ס.וו עלה סרטון בו נראה ערן זהבי מתיישב בקור ההולנדי המקפיא, כשמסביב רק שלג ושותה קפה בניחותא, זאת כשהוא עם מכנסיים קצרים וגרביים בלבד, ללא חולצה.

הכוכב הישראלי של פ.ס.וו הוא לא הכדורגלן הראשון שמתעד את עצמו בלבוש מינימלי כשבחוץ קור מקפיא. זלאטן איברהימוביץ' העלה מספר של סרטונים שלו כשהוא קופץ לתוך ערימת שלג כשהוא לובש תחתונים בלבד, או לחילופין מתאמן בכל הכוח גם בתנאים לא אידיאליים בלשון המעטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully