וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא כל הזמנים? השוער הוותיק כבש בבעיטה חופשית במשחק שלישי רצוף

עודכן לאחרונה: 2.2.2021 / 15:42

צפו: פרננדו ראמוס בן ה-39 מבוקה ג'וניורס דה קאלי כיכב בליגת המשנה בקולומביה. הדעות חלוקות בנוגע למקומו בספרי ההיסטוריה

כבר נתקלנו לאורך ההיסטוריה לא פעם בשוערים שיודעים גם לכבוש, אבל דבר כזה ספק אם היה בכדורגל העולמי: שוער שכובש בשלושה משחקים ברציפות - ולא סתם, בפנדל, אלא בשלוש בעיטות חופשיות שונות.

ההישג המדהים הזה שייך לנלסון ראמוס הוותיק, אחד השחקנים המבוגרים ביותר בכדורגל הקולומביאני. זה התחיל כשמצא את הרשת ב-1:1 של קבוצתו בוקה ג'וניורס דה קאלי מול אתלטיקו, נמשך עם שער ניצחון ב-0:1 על בראנקילה, והגיע לשיא השבוע, עם שער מצמק ממרחק של יותר מחצי מגרש, בהפסד 2:1 לואיידופאר. שלושה שערים, שלושה משחקים רצופים בליגת המשנה בקולומביה - מדהים.

לפי חשבון הסטטיסטיקה הפופולרי "מיסטר צ'יפ", לא בטוח שמדובר בשיא כל הזמנים שכן רודריגו סני האגדי כבש ארבעה שערים בשלושה משחקים רצופים תוך שבוע, בשלהי 2005, ובכל זאת - שניים מהשערים של סני הגיעו בפנדלים, בניגוד לראמוס. בוקה דווקא טענה שמדובר בשיא חדש: "שיא עולמי בכדורגל המקצועני. ראמוס ובוקה יכולים לכתוב את שמותיהם בספרי ההיסטוריה".

ראמוס, 39, שיחק בשלל קבוצות במדינתו מאז החל את קריירת הבוגרים המקצוענים שלו בגיל מאוחר יחסית - 25. הוא אף נכלל בסגל נבחרת קולומביה לקופה אמריקה 2011 ורשם ארבע הופעות בשורותיה. בסך הכל כבש 11 שערים לאורך הקריירה - שבע בעיטות חופשיות (שלוש מהן ב-2021) וארבעה פנדלים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully