וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולש הרוסי "איבד את זה", ובאמצע המירוץ חבט ביריבו עם מקל סקי

25.1.2021 / 7:17

תקרית חריגה על השלג: נבחרת רוסיה נפסלה ונשללה ממנה מדליה אחרי שאלכסנדר בולשונוב התעמת עם יריבו הפיני, חבט בו והפיל אותו במכוון: "פשוט ביזיון"

תקרית חריגה על השלג: גולש רוסי חבט ביריבו באמצע מירוץ. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
למרות הקור, חם מזג. התקרית על השלג/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

תקרית יוצאת דופן בעולם הסקי: נבחרת רוסיה נפסלה ונשללה ממנה מדליית הארד שבה זכתה בתחרות השליחים (4 כפול 7.5 ק"מ) במסגרת סבב גביע העולם בפינלנד, אחרי שאחד הגולשים הרוסים, אלכסנדר בולשונוב, התעמת עם יריבו. בולשונוב התחרה ביוני מאקי הפיני, ולקראת קו הסיום הפיני חסם לו את המסלול. הרוסי המתוסכל, שלא הצליח לעקוף, חבט בו עם מקל הסקי שלו, לפני שוויתר על המטרים האחרונים.

אבל זה לא הספיק לו - כי אחרי ההפסד שלו, בולשונוב המשיך בתנופה שלו, ונכנס באופן מכוון ביריבו במה שהוכתר כ"מהלומת הוקי" על ידי פרשני ספורט החורף. גם ברוסיה הופתעו מההתנהגות של בולשונוב, שבעבר זכה בלא מעט תארים, ובתקשורת המקומית נכתב ש"הוא פשוט השתגע", בתקרית שכאמור אינה אופיינית לענף, "הוא איבד את זה", נכתב על ההתפרצות.

הנבחרת הרוסית נפסלה, והמארגנים כתבו: "ההתנהגות הבלתי ספורטיבית של בולשונוב גרמה להדחתו ופסילתו, ולכן גם של כל הנבחרת". עם זאת, יש קולות שקוראים להשעייתו עד לתום העונה. רוסיה בכל זאת הצליחה לזכות במדליה, אחרי שהנבחרת השנייה שלה עלתה מהמקום הרביעי לשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully