וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מסי וניימאר: צפו בביצועיו של ילד הפלא הברזילאי ששבר את כל השיאים

בזמן שמסי חתם על חוזה חסות רק בגיל 15 וניימאר בגיל 13, קוואן באסילה חתם בנייקי כבר בגיל 8: "הוא נראה כמו קוסם עם הכדור". צפו בו מלהטט בברזיל

קוואן באסילה ילד פלא ברזילאי בן 8/צילום מסך

עוד לפני המשחק הראשון שלו בקבוצה הבוגרת של ברצלונה, השם ליאונל מסי הגיע אל חובבי כדורגל רבים בכל רחבי העולם. השמועה על ילד פלא ארגנטינאי שעושה ככל העולה על רוחו בקבוצות הנוער והילדים של ברצלונה עשתה את שלה, ועוד לפני שערך את הבכורה שלו במועדון הפאר, רבים כבר ידעו במי מדובר. כיום, בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, קל הרבה יותר לצפות בשחקנים צעירים, ולשתף סרטונים וחומרים שלהם ברחבי הרשת. דוגמה לכך אנו מקבלים מברזיל, שם עלה לכותרות באחרונה ילד בן 8, שכבר זכה לחוזה מתאגיד הענק נייקי.

"כשהוא בן 8 בלבד, קוואן באסילה עקף את ניימאר ומסי כשזכה לחוזה חסות מנייקי בגיל כל כך צעיר", כתבו בברזיל. "מסי חתם על חוזה דומה בגיל 15 וניימאר בגיל 13. באסילה שכבר חתם בנייקי מככב בקבוצת הילדים של סנטוס ונראה שמחכה לו עתיד מבטיח. הוא מהיר מאוד, בעל שליטה אבסולוטית בכדור ויש לו רגל שמאל קטלנית. הוא משחק כרגע בקבוצת הילדים של סנטוס ושל פייקשה, בשורותיה גדלו גם פלה וניימאר. קצת מצחיק לכתוב זאת, אבל בגיל כל כך מוקדם יש לו כבר לא מעט תארים אחרי שהוביל את קבוצתו לזכיות באליפות ובגביעים מקומיים בטורנירי ילדים".

"החוזה שחתם באסילה עם נייקי הוא לשלוש שנים, עם אופציה להארכת חוזה בשנתיים נוספות", הוסיפו בברזיל. "נציגי נייקי התאהבו בו ברגע שראו אותו מכדרר. הוא נראה כמו קוסם עם הכדור".

"זהו יום מיוחד עבורי", אמר השחקן הצעיר לאחר שחתם בנייקי. "זה חשוב מאוד עבורי ועבור משפחתי ואין מאושר ממני. אני מודה לאלוהים, יש לו חלק גדול בכל מה שקורה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully