וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל מונה רשמית למאמן צ'לסי: "זה מרגיש מדהים"

המאמן שפוטר רק לפני חודש מפריז סן ז'רמן, חתם רשמית לעונה וחצי ונכנס לנעליו של למפארד: "יש לי כבוד ענק למורשת שלו במועדון"

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

מאמן חדש לצ'לסי: יממה לאחר הפיטורים של פרנק למפארד, הבלוז הודיעו היום (שלישי) על מינויו של תומאס טוכל, שפוטר בעצמו לפני פחות מחודש מתפקידו כמאמן פריז סן ז'רמן. כזכור, גם שמם של מאמני ושחקני עבר הוזכרו כמועמדים לתפקיד וביניהם אברהם גרנט ואנדריי שבצ'נקו, אך הגרמני זכה בתפקיד הנחשק והמלחיץ וחתם לשנה וחצי, עם אופציה לעונה נוספת.

"אני רוצה להודות לצ'לסי על הביטחון בי ובצוות שלי", אמר טוכל. "לכולנו יש כבוד עצום לפרנק למפארד ולמורשת שהוא יצר בצ'לסי. בו בזמן, אני כבר לא יכול לחכות להצטרף לקבוצתי החדשה ולהתחרות בליגה המרתקת בעולם. זה מרגיש מדהים".

המשימה הראשונה של טוכל תהיה להחזיר את צ'לסי לצמרת ובעיקר לנסות להחזיר למסלול את טימו ורנר וקאיי האברץ - צמד הכוכבים הגרמנים שהגיעו בכסף גדול מאוד בקיץ מלייפציג ולברקוזן, אך בינתיים נחשבים לכישלון גדול מאוד.

תומאס טוכל, מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
יצליח לשקם את צ'לסי וכוכביה הגרמנים? טוכל/רויטרס

טוכל בן ה-47 הגיע לקבוצה מעיר האורות במאי 2018, אחרי שנתיים מוצלחות בבורוסיה דורטמונד. מיד בעונתו הראשונה זכה עם הפריזאים באליפות, ושמר על התואר גם בעונה שלאחר מכן. הוא הוסיף גם זכיות בגביע הצרפתי (2019/20), בגביע הליגה (2019/20) ובנוסף הגיע עם הקבוצה עד לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה.

את קריירת האימון שלו החל ב-2007 בקבוצת המילואים של אוגסבורג, ממנה עבר בחלוף עונה אחת בלבד לאמן את מיינץ, איתה רשם הצלחה אדירה שזיכתה אותו בחוזה בדורטמונד, בשורותיה חתם כמחליפו של יורגן קלופ ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully