וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מאושרים ממה שגונדואן עושה, הוא מדהים"

מאמן סיטי החמיא לקשר, שכבש 7 שערים ב-8 משחקי הליגה האחרונים. גונדואן עצמו אמר: "אין איזה סוד, מנסה לקבל החלטות נכונות"

תקציר: ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר סיטי 5:0/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי השיגה אתמול (שלישי) את ניצחון הליגה השביעי שלה ברציפות עם 0:5 מוחץ על ווסט ברומיץ' בחוץ. אילקאי גונדואן, אולי השחקן החם ביותר בפרמיירליג, להט שוב עם צמד (6 ו-30), ז'ואאו קאנסלו (20), ריאד מחרז (45+2) וראחים סטרלינג (57) הוסיפו והתכולים בפסגה.

אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי עם פיל פודן. רויטרס
"פשוט נמצא במקום הנכון ברגע הנכון". גונדואן/רויטרס

גונדואן, שכבש שבעה שערים בשמונת המחזורים האחרונים, אמר אחרי המשחק: "אין איזשהו סוד מאחורי כמות הכיבושים שלי. אני פשוט נמצא במקום הנכון ברגע הנכון. אני בתפקיד מעט יותר התקפי ואני תמיד מנסה לקחת את ההחלטה הנכונה כשאני מקבל הזדמנות ליד הרחבה. לקאנסלו יש יכולת להציע משהו שונה בתפקיד שלו. הוא שחקן איכותי ומעורב מאוד במשחק. אני יודע את זה ולכן רצתי לעבר הרחבה. הוא בכושר טוב, במיוחד בשבועות האחרונים. אנחנו צריכים לשמור על הקצב הזה ועל הרמה הזו. נמשיך לעשות את המיטב שלנו. בשבועות האחרונים הצלחנו להשיג תוצאות טובות למרות שאנחנו חסרים שחקנים פצועים. ברור שקווין דה בראונה חסר לנו מאוד, אבל שחקנים שיקבלו יותר דקות מוכיחים מה הם שווים".

פפ גווארדיולה החמיא לגונדואן ואמר: "יש לו את החוש הזה לשערים. יש לו את הטאץ' הזה, את היכולת להאט עם הכדור ואז גם את הרוגע לסיים כמו שצריך. אנחנו מאושרים ממה שהוא עושה. בעונה הראשונה הוא סבל מקרע ברצועה הצולבת והוא היה חסר לנו מאוד, מאז הגישה שלו והאישיות שלו הן יוצאות דופן".

על המשחק עצמו אמר גווארדיולה: "זו הייתה הופעה טובה וזו תוצאה טובה. ניסינו להכין את השחקנים בצורה המיטבית, להיות צנועים ולהתרכז. כל הקבוצות חזקות ובחודש האחרון אנחנו מחויבים וזה טוב. בצורה שבה אנחנו משחקים כולם מעורבים בהתקפה ויוצרים מצבים. יש לנו עכשיו יום או יומיים של מנוחה ואז נתחיל להתכונן לשפילד יונייטד. זו הדרך היחידה שאני מכיר, רק לחשוב על שפילד יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully