וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסן כבש בדקה ה-97, אינטר ניצחה 1:2 את מילאן בגביע

דווקא הקשר הדני שקיבל הודעה שהוא לא בתוכניות הכריע בכדור חופשי. זלאטן כבש ראשון אך הורחק, לוקאקו השווה בפנדל

תקציר: אינטר - מילאן 1:2/ספורט1

שלב רבע גמר הגביע האיטלקי נפתח היום (שלישי) עם משחק מסקרן במיוחד בין שתי מוליכות הסרייה A: אינטר ניצחה 1:2 את מילאן עם דרמת ענק ושער של כריסטיאן אריקסן המנודה בדקה ה-98. למרות ההשפלה בשבת, מילאן הוכתרה כאלופת החורף באיטליה ורצתה לזכות בגביע השישי שלה, אבל לאינטר היו תוכניות אחרות עם תסריט מהסרטים.

שחקני אינטר חוגגים עם כריסטיאן אריקסן. רויטרס
המשחק שישאיר אותו באינטר? אריקסן חוגג/רויטרס

זלאטן איברהימוביץ' כבש בדקה ה-31 עם בעיטה שטוחה לקורה ופנימה, אבל אז לפני המחצית הוא התעמת עם לוקאקו ועלול לספוג הרחקה ממושכת בגלל הערות גזעניות. בדקה ה-58 זלאטן, שקיבל צהוב על התקרית עם לוקאקו הורחק בצהוב שני מטופש והבליץ של אינטר החל. בדקה ה-71 רפאל לאאו הכשיל את בארלה ברחבה ולוקאקו דייק מהנקודה הלבנה.

אלא שהלחץ נמשך ונשא פירות בתוספת הזמן. כריסטיאן אריקסן, שכבר קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות של הקבוצה נכנס בדקה ה-88 כדי לנסות ולהשפיע על המשחק. בדקה ה-97 אינטר קיבלה כדור חופשי מ-17 מטרים ואריקסן, דווקא הוא, ניצח את המשחק ושלח את קבוצתו לחצי הגמר עם בעיטה מסובבת לפינה. איזו דרמה. אינטר תפגוש את יובנטוס או ספאל בחצי הגמר ומילאן תתרכז בליגה, שם היא תנסה להיאחז בפסגה, שוב, כנראה בלי זלאטן לתקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully