וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא גינס חדש: השוער כבש ממרחק של 96 מטר

21.1.2021 / 19:24

טום קינג האלמוני נכנס לספרי ההיסטוריה עם השער שהובקע מהמרחק הרב ביותר בכל הזמנים, במשחק של ניופורט מול צ'לטנהאם: "זה חלום שמתגשם". שבר את שיאו של אסמיר בגוביץ'

עד השבוע, אף אחד באנגליה לא ממש הכיר את טום קינג. השוער האלמוני אמנם רשם הופעה אחת בנבחרת אנגליה עד גיל 17, אך התקשה למצוא את מקומו במילוול והושאל למספר קבוצות ליגות נמוכות. ב-2019 הצטרף לניופורט קאונטי, ובמדי גם נכנס לספרי ההיסטוריה - או, ליתר דיוק, לספר השיאים של גינס.

הרגע הגדול של קינג בן ה-25 הגיע אמש, כשכבש את שערו הראשון בקריירה, ב-1:1 של קבוצתו עם צ'לטנהאם. זה קרה בבעיטת שוער, שבחסות הרוח הכניעה את השוער היריב ג'וש גריפית', ולפי ספר השיאים של גינס מדובר בשער שהובקע מהמרחק הרב ביותר בכל הזמנים - 96.01 מטר. זהו שיפור מרשים למדי מהשיא הקודם שקבע אסמיר בגוביץ', אז בסטוק סיטי - שער ממרחק של 91.9 מטר מול סאות'המפטון.

"לא יכולתי לחלום על דבר כזה", אמר קינג המאושר. "אני מאושר, אין ספק שזה משהו שישמח מאוד את המשפחה שלי. קיבלתי מספיק ספרי גינס בחג המולד, אז להופיע באחד מהם יהיה נחמד מאוד".

עוד בוואלה!

שער השנה בעולם כבר בינואר? צפו בביצוע המדהים של פאביו מרטינס הפורטוגלי

לכתבה המלאה

על השער עצמו אמר: "הלוואי ויכולתי לשבת פה ולהגיד שזו בדיוק היתה הכוונה שלי, אבל אני לא מתאמן על דברים כאלה. זה קרה לי כילד במגרשים קטנים יותר, אבל שזה יקרה במשחק מקצועני זה חלום. התכנון שלי היה לבשל שער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully