וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה ב-MLB: הג'נרל מנג'ר של המטס שלח תמונה אינטימית לכתבת ופוטר

שערורייה בספורט האמריקאי לאחר שנחשף שב-2016 ג'ארד פורטר שלח לעיתונאית מעל 60 הודעות בניסיון לחזר אחריה, ולבסוף הוסיף תמונה של איבר מינו. הבעלים פיטר אותו מיד: "אפס סובלנות למקרים כאלה"

הניו יורק מטס הודיעו היום (שלישי) על פיטוריו של הג'נרל מנג'ר ג'ארד פורטר בנסיבות מביכות במיוחד. ההחלטה הגיעה שעות ספורות לאחר שנחשף שב-2016 פורטר שלח לעיתונאית תמונה אינטימית של איבר מינו, בשיאה של הטרדה בלתי פוסקת.

אותה עיתונאית, שהיגרה לארצות הברית כדי לסקר את ענף הבייסבול ופגשה את פורטר כששימש כסקאוט בכיר בשיקגו קאבס, קיבלה ממנו מעל 60 הודעות המזמינות אותה להתלוות אליו לבתי מלון ברחבי ארצות הברית. לאחר שלא הגיבה לאף אחת מהן, הוא שלח לה יום אחד 17 תמונות מבית מלון בו שהה בלוס אנג'לס. 15 מהן היו של החדר שלו, אחת מהן היתה של מכנסיו, והאחרונה היתה של איבר מינו.

כשהבין שהפרשה עומדת להיחשף הודה פורטר במעשה אך התעקש: "התמונה האחרונה היא לא שלי, אלו היו תמונות שנשלחו כסוג של בדיחה". אלא שראשי המטס לא חשבו שהבדיחה הזו מצחיקה, ובהודעת הפיטורים המהירה של פורטר אמר הבעלים סטיבן כהן: "כשהגעתי למטס דיברתי על חשיבת היושרה, וצריכה להיות אפס סובלנות להתנהגות מהסוג הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully