וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס, הקוקאין, ההשפלה והמכות: פרטים חדשים על המעצר של קונור מקגרגור נחשפו

חנק, הפשיט בכוח, אנס ואסר לזוז מהמיטה: ב-NY Times חשפו פרטים חדשים ומזעזעים על פרשת האונס בה חשוד הלוחם המפורסם, רגע לפני שהוא חוזר לזירת ה-UFC

לוחם ה-UFC קונור מקגרגור מול דונלד "קאובוי" סרוני. AP
"דרש שתישאר לשכב לידו עד שיירדם". מקגרגור/AP

בתחילת שנת 2019, לוחם ה-MMA הכי מפורסם בכל הזמנים, קונור מקגרגור, נעצר בחשד שאנס צעירה במלון בבירת אירלנד, דבלין. אלא שמספר שבועות לאחר מכן, התיק נגדו נסגר והסיפור ירד מהכותרות. עד הלילה (בין שלישי לרביעי). הלילה פורסם ב-NY Times האמריקאי פרטים חדשים מהאירוע, ובנוסף נטען שאותה צעירה החליטה להגיש נגד קונור תביעה אזרחית.

"מקגרגור פגש את הצעירה שהייתה בחופשה בדבלין", נכתב בדיווח. "הוא ביקש ממנה להתלוות אליו למלון, ואסף אותה ואת חברה שלה במכונית שלו, בה שהה גם חברו. בדרך לשם, לצעירות הוצע להסניף קוקאין והן השיבו בחיוב. מיד כשהגיעו לחדר המלון, הצעירה הטוענת שקונור לחץ עליה לגשת איתו לחדר השינה, אך היא סירבה. בתגובה, הוא החל לנשק אותה ולהפשיט אותה והיא התנגדה והרביצה לו. מקגרגור תפס אותה בצוואר, הרים אותה באוויר שלוש פעמים, סחב אותה לחדר השינה ואמר: 'זה בדיוק מה שאני עובר באוקטגון'. בעקבות זאת, היא הפסיקה להתנגד וקונור אנס אותה. לאחר המעשה, הוא אף דרש שתישאר לשכב לידו עד שיירדם".

"אותה צעירה נרדמה גם כן, וכשהיא התעוררה קונור כבר לא היה שם, רק חבר שלו", הוסיפו ב-NY Times. "היא טוענת שהיא לא זוכרת הרבה, רק שהוא הציע לה לשתות ושהוא שלח אותה הביתה במונית. בבוקר שאחרי היא ניגשה לקבל טיפול בבית חולים, אליו הגיעה עם חבלות בצוואר ובפנים. מאוחר יותר, כשניגשה להגיש תלונה במשטרה, התברר לה שחברו של קונור טוען שהיא שכבה גם איתו, אך היא טוענת שהיא לא זוכרת דבר מכך".

באירלנד טוענים שלאחר שהחקירה נגדו הסתיימה, הצעירה החליטה להגיש תביעה אזרחית נגדו בגובה שני מיליון דולר, בגין תקיפה מינית ואונס.

קונור בן ה-32, שמחזיק במאזן מרשים של 22 ניצחונות מתוך 26 קרבות MMA, אמור לחזור לזירת ה-UFC בלילה שבין שבת לראשון לקרב מול דסטין פורייה, אחרי למעלה משנה מחוץ לזירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully