וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס: "ישראל היא המדינה הטובה ביותר בעולם בניהול החיסונים שלה"

23.2.2021 / 7:13

קשר מכבי חיפה סיפר לתקשורת במולדתו על ההבדל בגישות בין שתי המדינות: "פה רואים את החיים לפני הכלכלה, שלא כמו בספרד"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

כבר זמן מה שבספרד עוסקים בהרחבה במבצע החיסונים בישראל. באתר "אנטנה3" שוחחו אמש (שני) עם קשר מכבי חיפה חוסה רודריגס, כדי להבין מה אפשר ללמוד מהישראלים.

"ישראל היא המדינה הטובה ביותר בעולם בניהול החיסונים שלה", חרץ רודריגס. "הם לא מבדילים פה בין אנשים מבוגרים, צעירים, ספורטאים, לא ספורטאים, בריאים, חולים. בגלל הדת שלהם, הם מאמינים שהדבר החשוב ביותר הוא חיים. הם רואים את החיים לפני הכלכלה, וספרד לא כזו".

הקשר הספרדי, ששב העונה לליגת העל והפך לאחד השחקנים החשובים ביותר של ברק בכר לאחר קדנציה אחת גם במכבי תל אביב, הוסיף ואמר: "כבר מהרגע הראשון, הם הציבו מתחמי חיסונים במגרשי כדורגל. יש לי בן דוד בן 29 שעומד למות, וזה מכעיס אותי מאוד. לפני שבוע אני קיבלתי את מנת החיסון השנייה שלי. הייתי מצונן, אבל רק ליום אחד. למחרת כבר הייתי כמו חדש".

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה בחימום. ., מאור אלקסלסי
הבדלים גדולים בין ישראל וספרד. רודריגס/מאור אלקסלסי, .

הדברים הללו מגיעים שבוע לאחר שהתלהבות שהביע בלם מכבי תל אביב בפני "מארקה". "כשפתחו את החיסונים לכל טווחי הגילאים, אני ואשתי מיד החלטנו להתחסן", סיפר. "אנחנו חושבים שזו הדרך הטובה ביותר לסיים את המגפה במהרה. בתחילת העונה יותר מחצי מהסגל נדבק. ישראל מדהימה במובן הזה, הכל עובד מושלם, כל נושא החיסונים הוא דוגמא טובה לאיך דברים נעשים כאן. אבל מאז שהגעתי המדינה פחות או יותר סגורה, המלונות והקניונים סגורים, ישראל מקפידה יותר. היא רוצה להראות כמה חשובים החיסונים, ומי שיקבל את החיסון השני יזכה בדרכון שיאפשר לו לחזור למלונות, לקניונים ולחיים הרגילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully