וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טרבזונספור עוקבת אחרי דולב חזיזה

22.2.2021 / 16:35

ישתף פעולה עם אנתוני וואקמה? המדורגת רביעית בטורקיה טרם פנתה למכבי חיפה באופן רשמי בנוגע לשחקן הכנף המצוין, אך היא מביעה בו עניין רב ועשויה לנסות לצרפו עם תום העונה. חזיזה כבש עד כה שמונה שערי ליגה והוסיף ארבעה בישולים. מוזי קיבל אזרחות ישראלית

תקציר: מכבי חיפה גוברת 1:2 על אום אל פאחם ועולה לשמינית גמר הגביע/ספורט 1

מעט מאוד שחקנים בכדורגל הישראלי נמצאים בכושר טוב מדולב חזיזה בחודשים האחרונים. שחקן הכנף של מכבי חיפה סיפק עד כה שמונה שערי ליגה וארבעה בישולים, והיכולת הגבוהה מעוררת עניין גם מעבר לים. לפני כשבועיים הוזכר כמועמד לגלאזגו ריינג'רס, וכעת מתברר שגם טרבזונספור לוטשת עיניים. המטרה של הטורקים היא לנסות ולצרף את חזיזה בסיום העונה, ובעוד בשלב זה טרם נעשתה פניה רשמית למכבי חיפה בנושא, בסביבתו של השחקן קיבלו מסרים לפיהם המדורגת רביעית בטבלה הטורקית מביעה בו עניין רב. לחזיזה יש חוזה לשתי עונות נוספות במכבי חיפה, מלבד העונה הנוכחית.

אם אכן יעזוב לקבוצת הפאר הטורקית, ישתף חזיזה פעולה עם כוכב הפועל באר שבע לשעבר אנתוני וואקמה. אחרי 25 מחזורים צברה טרבזונספור 48 נקודות - שש פחות מגלאטסראיי המוליכה.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ., מאור אלקסלסי
ישתדרג? חזיזה/מאור אלקסלסי, .

מכבי חיפה הודיעה היום (שני) שגם טימו מוזי קיבל אזרחות ישראלית. יומיים אחרי ההודעה על הפיכתו של ג'וש כהן מתושב ארעי לאזרח מן השורה, זכה לדרכון מקומי גם הקשר המושאל להפועל כפר סבא ששותף העונה בחמישה משחקים, למרות שהוא רק בן 19 וחצי.

בהודעת המועדון נכתב: "לפני שלוש וחצי שנים, לאחר מאבק ארוך, קיבל השחקן מעמד של תושב קבע והגיש בקשה לאזרחות ישראלית. בדרך כלל רק בני 21 ומעלה יכולים לזכות באזרחות ישראלית, אבל מוזי קיבל אותה לפנים משורת הדין ובהתערבות אישית של שר הפנים, מר אריה דרעי".

עוד בוואלה!

גודסוויי דוניו עשוי לקבל זימון למשחקים של נבחרת גאנה במרץ

לכתבה המלאה
טימו מוזי. מכבי חיפה, אתר רשמי
מוזי ואימו במשרד הפנים/אתר רשמי, מכבי חיפה

קשר קבוצת הנוער באסם זערורה חתם לארבע שנים נוספות במועדון, לאחר שהשתתף בקיץ עם הקבוצה הבוגרת במחנה האימונים שלה בסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully