וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "בית הדין, קורונה, חיסורים - אני מפרגן לשחקנים"

20.2.2021 / 22:39

על אף שנזקקו לשער בדקה ה-90 מול אום אל פאחם, שחקני מכבי חיפה דווקא זכו למחמאות ממאמנם: "טואטחה עלה פצוע, הצעירים עזרו". דוניו: "הקרדיט לקבוצה, לא לי". איוניר: "היתה לנו הזדמנות היום"

תקציר: מכבי חיפה גוברת 1:2 על אום אל פאחם ועולה לשמינית גמר הגביע/ספורט 1

לא מעט דפיקות לב עברו הערב (שבת) על שחקני ואוהדי מכבי חיפה בסיבוב ח' של גביע המדינה, עד שהגיע גודסוויי דוניו והעניק לירוקים 1:2 דרמטי על הפועל אום אל פאחם בדקה ה-90. הקבוצה מהליגה הלאומית, שהדהימה בעונה שעברה את מכבי תל אביב עם מהפך גדול ו-2:3 ואז הודחה על ידי מכבי חיפה בשמינית הגמר, מתחה את מוליכת ליגת העל וכמעט כפתה הארכה נוספת במחזור הגביע (אחרי שש כאלה בשמונת המשחקים הקודמים) אבל בסופו של דבר תש כוחה והיא נכנעה לשער שלישי ברציפות של דוניו, שמספק את הסחורה מאז שניקיטה רוקאביציה נפצע, והערב העניק לירוקים את הניצחון הכל כך חשוב.

"עשינו לעצמנו את החיים קשים לצערי, אבל בסופו של דבר, כמיטב הקלישאה, צריך לנצח ולעבור", סיכם ברק בכר. "ידענו שלא יהיה קל, צריך לפרגן לאום אל פאחם שבאה לשחק כדורגל וגם עשתה גול יפה. לא חשבנו שיהיה קל, אחרי שהובלנו 0:1 היינו יכולים לעשות את הדברים הרבה יותר קל. אני רוצה דווקא לפרגן לחבר'ה, אחרי בית הדין, קורונה, הרבה חיסורים. טואטחה עלה פצוע וצריך להעריך את המאמץ הזה, היו עוד כמה שחקנים שלא היו במיטבם, והיו גם צעירים שהראו דברים יפים. השתמשנו בכל הסגל וזה חיובי. הצעירים עזרו לנו לנצח את המשחק".

בכר הוסיף ואמר: "היינו צריכים להתנתק, אנחנו מקצוענים. אין ספק שהמשחק לא היה טוב, אבל אני מעדיף לסיים את השבוע הזה בצורה טובה ועכשיו יש שבוע שלם להתאושש ולראות מי מהפצועים יחזור. כולם חולמים להניף את הגביע, וגם אנחנו".

גודסוויי דוניו, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הג'וקר החדש. דוניו/מאור אלקסלסי

כובש השער גודסוויי דוניו, שחגג שער שלישי ברציפות, הוסיף: "זו תחושה נהדרת, לא רק עבורי אלא עבור הקבוצה. היתה הופעה טובה שלנו וזה עונג גדול. זו לא עבודה רק שלי אלא עבודת צוות, אני נותן את כל הקרדיט לקבוצה. אני מרגיש נהדר כאן. אנחנו משחקים כדורגל טוב, יש פה קבוצה מצוינת ומאמן מצוין, נלך צעד-צעד".

עוד בוואלה

גביע המדינה: מכבי חיפה עלתה לשמינית הגמר עם 1:2 דרמטי על הפועל אום אל פאחם

לכתבה המלאה
סתיו נחמני, גודסוויי דוניו, שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הסתדרו בסגל חסר מאוד. חיפה/מאור אלקסלסי

מנגד, המאמן המפסיד מוטי איוניר סיכם: "לצערי הרב איבדנו את הסיכוי לעשות פה הפתעה בשער המאוחר שמנע הארכה. אבל מה אני יכול להגיד, השחקנים שלי עשו מה שאפשר, נתנו, נלחמו, השתדלו. היו דקות ששיחקנו טוב, בעיקר בחצי הראשון, וזה חבל. ברור שבסופו של דבר הליגה זה הדבר הכי חשוב, אבל היתה לנו הזדמנות היום - מכבי חיפה בהרכב לא הכי חזק שלה. זה לא היה רחוק, אבל זה גם לא היה קל. אנחנו לא בסכנת ירידה ממשית בליגה, אבל צריך להביא תוצאות, כדורגל הוא משחק של תוצאות ולא של יופי. צריך להתחיל להביא ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully