וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לא יזכרו איך עלינו, העיקר שאנחנו בשלב הבא"

21.2.2021 / 8:10

במכבי חיפה לא התרגשו מהיכולת החלשה בניצחון על אום אל פאחם והחמיאו לדוניו שכבש שער ניצחון: "כשהוא מגיע למצב הוא כנראה ינצל אותו". טואטחה שיחק פצוע, אבל בקבוצה מצפים ממנו לשפר את יכולתו. פלאניץ' יחזור להרכב נגד קרית שמונה

תקציר: מכבי חיפה גוברת 1:2 על אום אל פאחם ועולה לשמינית גמר הגביע/ספורט 1

הרבה לחץ השתחרר אתמול (שבת) בדקה ה-90 אצל אנשי ושחקני מכבי חיפה, אחרי שגודסוויי דוניו כבש שער ניצחון על הפועל אום אל פאחם, קבע 1:2 ושלח את הירוקים לשמינית גמר גביע המדינה. מוליכת ליגת העל רשמה משחק חלש במיוחד, אבל בצוות המקצועי החמיאו לשחקנים.

"יש הרבה קלישאות, אבל זה שבגביע צריך רק לעבור שלב זו לא קלישאה, אלא האמת" אמר גורם במועדון, "ברור שציפינו שזה יילך חלק יותר, אבל אף אחד לא יזכור איך עשינו את זה. יזכרו רק שאנחנו בשמינית הגמר".

בחיפה החמיאו לדוניו שאחרי מטר ביקורות בפתיחת העונה, ממשיך להוכיח שיש לו יכולות גבוהות כחלוץ רחבה והוא כבר עם ארבעה שערים במדי הירוקים. "ידענו שברגע שגודסוויי יקבל הזדמנות אמיתית הוא יוכיח את עצמו", אמר גורם אחר בקבוצה, "הוא יכול להיראות לפעמים מסורבל, אבל כשהוא מגיע למצב הוא כנראה ינצל אותו".

גודסוויי דוניו, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רק חיכה להזדמנות. דוניו/מאור אלקסלסי

בניגוד לדוניו, מי שרשמו משחק לא טוב בלשון המעטה היו יאניק וילדסחוט, עומר אצילי וטאלב טואטחה. בחיפה ציינו שהמגן עלה פצוע והחמיאו לו על כך, אך קיימת ציפייה ליכולת טובה בהרבה ממי שהגיע במטרה להפוך למגן השמאלי המוביל של הקבוצה.בנוגע לאצילי הרי שבחיפה מודעים לכך שהוא מתקשה להיכנס לעניינים, אך ציינו שיש סבלנות כלפיו ושהוא הגיע תוך מחשבה לטווח ארוך.

בחיפה מרוצים מהעובדה שעד המשחק בקרית שמונה יש שבוע כשהמטרה היא לאושש כמה שיותר שחקנים. בוגדן פלאניץ' שאתמול ריצה עונש הרחקה בעקבות אירועי הדרבי, ישוב להרכב. צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביציה לא צפויים לעמוד לרשותו של בכר גם במשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully