וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לפודקאסט "טייקדאון": חיים גוזלי מתכונן לעשות היסטוריה

הלוחם הישראלי יהיה הראשון שיילחם בקרב אגרוף ללא כפפות: "כל מכה שפוגעת חותכת את הפנים ישר, צריך לנסות לעשות 2-3 קומבינציות ולקוות שלא תישבר היד"

חיים גוזלי יעשה היסטוריה כשייכנס הלילה (03:00, שידור ישיר באגו טוטאל - אפיק 62 בהוט או 116 ביס) לזירת BARE KNUCKLE FC, ויהפוך ללוחם הישראלי הראשון שיילחם בקרב אגרוף ללא כפפות.

בעקבות כך, "באטמן הישראלי" התארח בפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" וסיפר לארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה על ההכנות האחרונות לקרב מול ג'ון מקאליסטר, על הבאז סביב האירוע שיתקיים בפלורידה עם קהל, ואיך הקורונה משפיעה על הסיטואציה. בנוסף, סצ'קובסקי ופריינטה הסבירו על החוקים וההיסטוריה של קרבות אגרוף ללא כפפות.

גוזלי התחיל ואמר: "אני והמאמן שלי חזי רכטמן כבר טסנו לפני חודש בגלל הסגר השלישי. בהתחלה התאמנו בניו יורק ועכשיו אנחנו מתאמנים במיאמי. אני יודע כבר איפה נקודות החוזקה והתורפה של היריב שלי, והפעם אני נילחם ב-205 פאונד שזוהי מחלקת משקל גבוהה ממה שאני נילחם בדרך כלל. האימונים הם שונים מקרב MMA, אבל גם יש שוני מהכנות לקרב אגרוף קלאסי. אי אפשר לתת הרבה קומבינציות, כי כל מכה שפוגעת חותכת את הפנים ישר, אלא אולי 2-3 קומבינציות ולקוות שלא תישבר היד".

הלוחם הוותיק התייחס גם לאירוע עצמו: "האירוע עצמו יוצר הרבה עניין ברחבי העולם, כבר התראיינתי ביותר מ-10 גופי תקשורת. זה שונה מ-MMA כי גם היחס אל הענף הוא אחר, מסתכלים עליו בצורה שונה בגלל האגרסיביות שנחשבת קצת לטירוף. הקרב יתקיים בטמפה ביי בסוף שבוע של הסופרבול, וגם יכניסו בסביבות ה-5 אלף צופים תחת מגבלות הקורונה, מה שיוצר הרבה לחץ אצל המארגנים. גם זה שבמיין איבנט תערוך את קרב הבכורה שלה פייג' ואנזאנט (לשעבר ב-UFC) יוצר הרבה עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully