וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת מלגלגים על קונור מקגרגור, דיינה ווייט חושש: האם הסוף קרב?

האירי הפסיד בנוקאאוט לפורייה, נשיא ה-UFC: "כשהוא היה צעיר הוא היה רעב, עכשיו יש לו הכל. חביב מרגיש שהוא בכמה דרגות מעליהם"

לא כך קיווה קונור מקגרגור שייראה הקאמבק שלו לזירה. הלוחם האירי הפסיד בנוקאאוט לדסטין פורייה בסיבוב השני של UFC 257 באבו דאבי, אך הבטיח שזו לא סוף דרכו בתחום - ממש לא. "קשה לי לא לעשות כלום הרבה זמן", אמר. "לא הרגשתי בנוח כפי שקיוויתי להרגיש, אבל צריך להמשיך הלאה. אני זקוק לפעילות, אתם יודעים שאני לא מסתדר עם להיות מחוץ לענץ הזה לאורך זמן".

ביום חמישי שעבר טען האירי שהוא רוצה לערוך שבעה קרבות בשנה וחצי הקרובה. ימים יגידו אם כך אכן יהיה. "עוד ניפגש כאן שבוע", הבהיר, כשעזב את האוקטגון בסיוע קב. "תמיד רציתי להתמקד בקריירת ה-MMA שלי, אבל אני פתוח גם לחזור לאגרוף. כך או כך, אני תמיד אותו אדם. האש התחרותית תמיד בוערת בי.

פורייה חגג את הניצחון ואמר: "הייתי רוצה לפגוש את קונור לקרב חוזר. תמיד רציתי גם לקרוע את נייט דיאס, זה משהו שמעניין אותי.

יריבו הגדול של מקגרגור חביב נורמגומדוב צייץ לאחר הקרב: "זה מה שקורה כשאתה מחליף קבוצות, עוזב את הפרטנרים שלך באימונים שהפכו אותך לאלוף ומתחרה מול ילדים קטנים, הרחק מהמציאות".

גם המתאגרף החובב והיוטיובר ג'ייק פול עוקץ

אלא שהדברים המעניינים ביותר בסיום הקרב הגיעו דווקא מנשיא ה-UFC דיינה ווייט, שלא היה מרוצה מהיכולת של הסופרסטאר שלו. "יש שתי דרכים אפשריות", אמר, "או שהוא יהיה רעב יותר, או שהוא גמור, הרי יש לו את הכסף. זה כמו ברוקי 3, כשמציעים לך יאכטה עצומה. כשקונור היה צעיר הוא היה רעב, עכשיו יש לו כל מה שהוא אי פעם רצה, אז אני לא יודע איך זה ייגמר". ווייט סיפר שלא שוחח עם מקגרגור לאחר הקרב, "אבל בעוד כמה שעות הוא בטח יפציץ אותי בהודעות על מיליוני הדברים שהוא רוצה לעשות".

בסיום הקרב התייחס פורייה לאפשרות שיריבו הבא יהיה חביב נורמגומדוב, אף שזה טען כי תלה את הכפפות. "דיברתי עם חביב", חשף ווייט", והוא אמר לי, 'דיינה, תהיה אמיתי עם עצמך, אני מעל החבר'ה האלה בכל כך הרבה רמות. כבר ניצחתי אותם'. זה לא נשמע מאוד חיובי, אבל נראה. חביב פרש, אני זה שמנסה לשכנע אותו לחזור עוד פעם אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully