וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק קשה: קונור מקגרגור ספג נוקאאוט מדסטין פורייה בסיבוב השני

האירי שב לזירה אך לא היווה יריב לאמריקני האימתני: "הוא חתיכת לוחם". נורמגומדוב עקץ: "זה מה שקורה כשמתחרים מול ילדים"

קונור מקגרגור, דסטין פורייה. רויטרס
נגמר מהר מהצפוי. מקגרגור ופורייה/רויטרס

חזרתו המלהיבה של קונור מקגרגור לזירת ה-UFC הסתיימה הלילה (בין שבת לראשון) מוקדם מהצפוי. הלוחם האירי החזיק בזירה מעמד ואפילו נראה לא רע לפרקים, לפני שחטף נוקאאוט מדסטין פורייה בסיבוב השני.

כל זה קרה במהלך אירוע UFC 257, שנערך השנה באולם איתיחאד ארנה באבו דאבי. מקגרגור, ששב לזירה לראשונה מאז ינואר 2020 (אז ניצח את דונלד סרוני כבר בסיבוב הראשון), ניצח את פורייה בקרב הראשון בין השניים - אי שם ב-2014, אולם הפעם לא הצליח להשוות יריב לאמריקני. האירי אמנם פתח היטב ושלט בסיבוב הראשון, אך סדרת בעיטות אכזרית בסיבוב השני סגרה עניין.

"עכשיו אנחנו 1:1", אמר האמריקני ששיפר את מאזנו ל-27-6-1. "אולי נעשה זאת שוב מתישהו. אני שמח אבל לא מופתע, אני אוהב את האדם שמשתקף אלי בחזרה מהמראה". עבור מקגרגור מדובר בהפסד שלישי ב-UFC, לאחר שנכנע בעבר גם לנייט דיאז וחביב נורמגומדוב - אותו נורמגומדוב שעשוי לחזור לפרישה כדי להיפגש עם פורייה, לפי דיווחים. לאחר הקרב צייץ חביב: "זה מה שקורה כשאתה מחליף קבוצות, עוזב את הפרטנרים שלך באימונים שהפכו אותך לאלוף ומתחרה מול ילדים קטנים, הרחק מהמציאות".

"דסטין הוא חתיכת לוחם", החמיא מקגרגור ליריבו בסיום. "אצטרך לעבור הלאה ולהתגבר על זה - זה מה שאעשה. היה קשה אחרי שלא התחריתי הרבה זמן, לא הרגשתי בנוח כפי שרציתי". כשנשאל האם ימשיך להתחרות, השיב: "כמובן. אני זקוק לפעילות, אני לא מסוגל לא לעשות כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully