וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חוזז: "למצב הזה רציתי להגיע, שאני גם משחק וגם משפיע"

4.2.2021 / 18:23

מכבי תל אביב מתכוננת לבני סכנין במוצאי שבת, שחקן הכנף הוסיף: "מקווה שאמשיך לבשל לבן חיים ושגם הוא יבשל לי"

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

מכבי תל אביב תארח ביום שבת (20:15) את בני סכנין למשחק במסגרת ה-19 בליגת העל ותנסה להישאר קרובה למכבי חיפה שבמקום הראשון. הצהובים לא הפסידו לסכנין מאז 2014 - 20 משחקים בכל המסגרות ולא נכנעו להם בבית מאז דצמבר 2004.

מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ימשיך לתת את הטון? חוזז/דני מרון

המאמן פטריק ואן לוון אמר לקראת המשחק: "נמשיך באותה דרך באימונים כי הקבוצה יודעת שצריך להשקיע הרבה מאמץ כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים להשיג - והשחקנים מוכנים לכך. הלו"ז? אנחנו צריכים לנהל את האינטנסיביות, לראות שאנחנו לא מעמיסים מדי. אני חושב שגם לשחקנים יש אחריות בהתאוששות, בעזרת האמצעים שהמועדון מספק להם. יש לנו משחקים כל כמה ימים ויש גם את משחקי הנבחרות הצפויים. אני חושב שאנחנו מנהלים את זה טוב ביחד עם הצוות, מוודאים שהשחקנים מקבלים את כל מה שדרוש כדי להתאושש".

לקראת סכנין אמר המאמן: "בכל השנים שראיתי אותם, תמיד קשה לשחק מולם. תמיד צריך להיות עירני. יש להם שחקנים מוכשרים וגם העונה הם הראו שקשה לשחק מולם ולנצח אותם".

מתן חוזז שבשני המשחקים האחרונים בישל שני שערים לטל בן חיים, אמר: "המטרה שלי הייתה להגיע למצב שאני כן משחק וכן משפיע. אני שמח שעם אמונה והתמדה רואים תוצאות. אני מקווה שאני אמשיך לבשל לטל ושהוא יבשל לי. יש חיבור טוב בינינו, אנחנו חברים טובים על המגרש ומחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully