וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום אדרי סיכם לעונה וחצי בהפועל חדרה, גם רוטמן מצטרף

עודכן לאחרונה: 4.2.2021 / 17:01

הקשר של בית"ר ירושלים שכבר עמד להצטרף לבני יהודה, החליט בסופו של דבר לחבור לאדרי, שסיכם וצפוי לחתום בקרוב

תקציר ה-0:2 של הפועל חדרה על בני סכנין/ספורט1

הפועל חדרה ממשיכה בניסיונות החיזוק שלה לפני סגירת החלון והגיעה היום (חמישי) לסיכום עם שלום אדרי ולירן רוטמן, הקשרים של בית"ר ירושלים. כזכור, בחדרה פנו אתמול לבית"ר במטרה לצרף שלושה שחקנים - חלאופילו פלייטר, לירן רוטמן ושלום אדרי. בעוד שלגבי הראשון בבית"ר לא החליטו אם לשחררו, הרי שבנוגע לאדרי ורוטמן הייתה נכונות להשלים עסקה שכזו. מול אדרי, בו מעוניינות גם בני יהודה והפועל תל אביב, הושג סיכום עקרוני כאשר בקבוצה מאמינים שהוא יוכל לשדרג את החלק הקדמי של קורצקי.

לגבי לירן רוטמן, השחקן כבר הגיע למתחם האימונים של חדרה ולטענת הקבוצה כבר חתם על חוזה במועדון, עשה סיבוב פרסה והחליט לסכם בבני יהודה של יוסי אבוקסיס, אך בסופו של דבר התרצה ויצטרף יחד עם אדרי לקבוצה של קורצקי. בבית"ר החליטו לכבד את בחירתו של רוטמן וללכת עם החלטתו של השחקן, שיושאל לחדרה עד תום העונה.

לירן רוטמן מצטרף להפועל חדרה. דוברות הפועל חדרה, אתר רשמי
בסופו של דבר, ישחק בחדרה. לירן רוטמן/אתר רשמי, דוברות הפועל חדרה

היועץ המקצועי של הפועל חדרה אורן גולן אמר לאחר החתמת השניים: "נלחמנו רבות על שני השחקנים, הם מאוד חשובים לנו. בעזרתם ועם הרכש הנוסף שעשינו בפתיחת חלון ההעברות, הפועל חדרה תצליח לעמוד במטרות שלה".

בינתיים, בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון (20:30). דיא לבאבידי ייעדר בשל צהובים ונועם כהן יתפוס את המקום בהרכב, כשבחוד שובל גוזלן עשוי לקבל את הקרדיט. "אין ספק שצריך להמשיך את המומנטום, המשחק נגד הפועל תל אביב הוא מכריע" אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו צריכים להתרחק כמה שיותר מהתחתית כדי שלא נגיע למשחקים המכריעים במצב מסוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully