וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סגל חסר לקלינגר לקראת חדרה

4.2.2021 / 8:30

האדומים מתכוננים לקרב התחתית נגד חניכיו של קורצקי. סיכויים קלושים שאייזן ואופק ביטון יוכלו לשחק, אליאס חיובי לקורונה, זיקרי וסרדל ימשיכו להיעדר. הבשורה הטובה: גוטליב עשוי לחזור לסגל. קלינגר לשחקנים: "אין זמן להתאבל"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט 1

הפועל תל אביב תפגוש ביום א' בחוץ את הפועל חדרה, כאשר ניר קלינגר ימשיך לסבול מהיעדרויות בסגל. בנוסף לשי אליאס שהתגלה כחיובי לקורונה, על אף העובדה ששאר שחקני הסגל שנבדקו אתמול אובחנו כשליליים, במועדון מקווים כי לא יהיו שחקנים נוספים שירגישו איזשהו תסמינים עד המשחק, כאשר כרגע הקבוצה לא צפויה לעבור בדיקות נוספות עד למשחק בראשון.

שי אייזן, שסובל מנקע בקרסול, עדיין לא חזר להתאמן והסיכויים שייכלל בסגל קלושים. אופק ביטון שסובל ממתיחה גם נמצא בספק גדול ליום א', כאשר רועי זיקרי ולירן סרדל ימשיכו להיעדר. מי שעשוי לחזור לסגל, הוא אדי גוטליב, לו מחכים בצוות המקצועי תקופה ארוכה והוא הוגדר כשחקן החשוב בהגנת הקבוצה.

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
עשוי לעמוד לרשותו של קלינגר מול חדרה. גוטליב/מערכת וואלה!, אריאל שלום

ניר קלינגר דיבר עם שחקניו במהלך השבוע לאחר התיקו עם קרית שמונה ואמר להם: "זה כואב, זה מרסק, אבל אין זמן להתאבל, לא משנה מה קורה אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה וחושבים רק חיובי. אנחנו בתהליך חיובי של שיפור, הנעת הכדור טובה יותר, ועם הנקודות יגיע גם הביטחון". לאחר צירוף רז שטיין, במועדון יקבלו בימים הקרובים החלטה באם יש יכולת כלכלית לצרף שחקן נוסף, כאשר שמו של שלום אדרי מבית"ר ירושלים עדיין על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully