וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עוקבת אחרי שחקן הפנים הצרפתי מוחמדו ג'ייטה

2.2.2021 / 14:40

הסנטר של גזיינטפ (26, 2.08) שרושם העונה 15.4 נקודות ו-10.9 ריבאונדים בממוצע בליגה הטורקית מועמד למספר קבוצות יורוליג, בהן גם האלופה הישראלית. שני שחקני הפנים של הצהובים, ז'יז'יץ' והאנטר, מחזיקים בחוזה לעונה נוספת

מקבץ מביצועיו של מוחמדו ג'ייטה/מתוך יוטיוב

אחרי ההודעה (אמש) על דחיית המשחק נגד חימקי מוסקבה שהיה אמור להתקיים ביום חמישי, החלו במכבי תל אביב להתכונן למשחק הליגה מחר (21:00, ספורט 5) נגד מכבי חיפה. הצהובים יערכו רצף של שלושה משחקי ליגה בחמישה ימים שיעזרו להם לסגור את פער המשחקים הגדול שלהם בליגה, כשהמאמן יאניס ספרופולוס צפוי לחלק את המשחקים בין שחקני הסגל הזרים -כל אחד מהשחקנים צפוי לנוח לפחות במשחק אחד.

ובינתיים, במכבי תל אביב ממשיכים לבחון את שוק השחקנים לקראת העונה הקרובה, כמו רוב הקבוצות הגדולות באירופה. מלבד קווין הרווי, שעליו פרסמנו בשבוע שעבר, שחקן נוסף שעל פי גורמים שונים באירופה נמצא על הרדאר של הצהובים הוא הסנטר הצרפתי ממוצא סנגלי וגמבי מוחמדו "מאם" ג'ייטה. שחקנה של גזיינטפ הטורקית הוזכר כמועמד למעבר לאנאדולו אפס עוד העונה, אך נראה כי יסיים את 2020/21 בשורות קבוצתו הנוכחי, ובקיץ יהיה אחד השמות הבולטים שיהיו מועמדים לעבור ליורוליג. על פי אותם גורמים, לפחות עוד שתי קבוצות יורוליג מלבד אפס ומכבי תל אביב עוקבות אחר השחקן.

ג'ייטה (26, 2.08) פרץ לתודעה אחרי שהיה אחד השחקנים המובילים ב-INSEP, האקדמיה שהוציאה את רוב השחקנים הצרפתים המובילים בעשורים האחרונים. הוא כיכב באליפות אירופה לנוער 2012 כמלך הריבאונדים והיה מועמד למספר מכללות גדולות בארצות הברית, אך בחר לחתום בבולון מהליגה השנייה בצרפת ורשם בגיל 18 16.2 נקודות ו-9.9 ריבאונדים למשחק, מספיק טוב כדי לזכות בתואר שחקן העונה בליגת המשנה.

אחרי ששיחק במחנה נייקי הופ סאמיט הצהיר על עצמו כמועמד לדראפט 2013, אך פרש לפניו. בסופו של דבר חתם בנאנטר וניסה את מזלו בדראפט 2015 ללא הצלחה. בעונת 2013/14 השתתף עם נאנטר ביורוליג ורשם 4.6 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק. בעונת 2014/15 הוא זכה עם נאנטר ביורוצ'אלנג' והחל במסע שכלל את שטרסבורג, לימוז', טורינו, סראטוב והעונה, כאמור, גזיינטפ של ננאד מרקוביץ'. עד כה, העמיד ממוצעים של 15.4 נקודות ו-10.9 ריבאונדים למשחק העונה.

הסנטרים הנוכחיים של מכבי תל אביב מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. לאנטה ז'יז'יץ' המאכזב יש חוזה מובטח, ואשר לאות'לו האנטר - לשחקן יש אופציה לעונה נוספת במדים הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully