וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל: "קיבלנו סטירה. ההדחה מאירופה העירה אותנו כדי שנילחם על מה שנשאר"

הפועל ירושלים צלפה 15 שלשות וטיילה לניצחון ביתי על הפועל באר שבע, ששברה את שיא הזריקות מבחוץ בליגת העל ופגעה רק ב-9 מ-45. דאיניוס אדומייטיס: "אני רוצה לראות קבוצה הרבה יותר טובה, יציבה ועקבית"

מאמן הפועל ירושלים דאיניוס אדומייטיס. ברני ארדוב
רוצה לראות קבוצה הרבה יותר טובה. דאיניוס אדומייטיס/ברני ארדוב

בעוד תשעה ימים תעמוד הפועל ירושלים למבחן, כשתפגוש את מכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה, אבל בינתיים - אחרי ששכך ההלם מרצף ההפסדים וההדחות בליגת האלופות ובליגה הבלקנית - נראה שהאדומים מתחילים להתניע מחדש תחת המאמן דאיניוס אדומייטיס.

ירושלים טיילה אמש (שני) לניצחון ביתי 66:94 על הפועל באר שבע ועלתה למאזן 2:9 בראשות ליגת העל, אחרי שטסה ל-9:26 ברבע השלישי והכריעה את המשחק. שישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, וההבדל הגדול הומחש באחוזים לשלוש: בעוד המקומיים עמדו על 15 מ-26 (58%), האורחים מהדרום פגעו ב-9 מ-45 בלבד (20%).

באר שבע קבעה שיא מפוקפק. מאז החל תיעוד הסטטיסטיקות בליגה, ב-2003, אף קבוצה לא זרקה כל כך הרבה שלשות במשחק שנמשך 40 דקות. היחידה שעקפה את שחקניו של רמי הדר הייתה מכבי תל אביב, עם 47 שלשות בדרבי לפני שנתיים שנגרר להארכה (והיא לפחות קלעה 15 מהן).

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. דני מרון
מנסים לייצר כימיה. אדם אריאל/דני מרון

בראש מצעד הצלפים צעד אדם אריאל, עם 5 מ-6 לשלוש ב-19 דקות. "אנחנו משחקים בסגנון קצת חדש, אז חשוב לנו לצבור ביטחון עם ניצחונות", אמר. "לא קל כשמאמן מגיע ככה, אבל כל השחקנים חיוביים מאוד ומנסים לייצר את הכימיה. ההדחה מאירופה נתנה לנו סטירה. זו אכזבה לכל שחקן ולמועדון. זה לא מה שציפינו ורצינו, וזה גרם לנו להתעורר ולהבין שיש לנו על מה להילחם העונה. הפועל ירושלים תמיד נלחמת על כל התארים".

המאמן דאיניוס אדומייטיס סיכם: "עשינו עבודה טובה מאוד בצד ההגנתי. היה לנו מזל במחצית הראשונה, כי הם החטיאו כמה זריקות פנויות. היינו אגרסיביים, וזה השתלם לנו במחצית השנייה. אני רוצה לראות קבוצה הרבה יותר טובה, שתהיה יותר יציבה ועקבית. אנחנו סובלים כרגע מעליות וירידות".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully