וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הארכת הסגר: נדחה גם משחקה של מכבי תל אביב מול חימקי מוסקבה

1.2.2021 / 16:51

שבוע אחרי שאנאדולו אפס לא הורשתה להיכנס לישראל, גם המאמצים הלוגיסטיים להנחית את היריבה הרוסית ושופטים זרים לישראל לא הצליחו, והמשחק יתקיים במועד אחר. בעקבות הדחייה: הצהובים ייערכו שלושה משחקי ליגה תוך שישה ימים

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב מול חימקי מוסקבה אלכס שבד. באדיבות חימקי מוסקבה, אתר רשמי
מתי הם ייפגשו? דורסי מול שבד/אתר רשמי, באדיבות חימקי מוסקבה

היורוליג הודיעה היום (שני) רשמית על דחיית המשחק בין מכבי תל אביב לחימקי מוסקבה שנקבע ליום חמישי הקרוב. שבוע אחרי שסגירת נתב"ג כחלק מהסגר הכולל בישראל מנע מאנאדולו אפס להגיע למשחק מול הצהובים, נקבע סופית שגם היריבה הרוסית לא תוכל להיכנס למדינה והמשחק ייערך בזמן שייקבע בהמשך.

במקביל לניסיונות הלוגיסטיים להנחית את חימקי בישראל, ולהטיס גם שופטים זרים על מנת שלא יהיה צורך להשתמש בשופטים מקומיים, חיכו באלופה הישראלית להכרעת הממשלה על הארכת הסגר הלילה, וכשהתקבלה ההחלטה לשמור את נתב"ג סגור לפחות עד יום שישי בבוקר, אפסו למעשה הסיכויים לקיום המשחק.

"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מעוניין להודות לממשלת ישראל ולמשרד הספורט על העבודה הרבה שנעשתה על מנת להמשיך ולקיים שגרת ספורט מקצועני בישראל, הן בזירה המקומית והן בזירה הבין-לאומית", מסרו הצהובים. "לצערנו, חימקי מוסקבה וכמו כן צוות שופטי המשחק לא יכולים להגיע השבוע בטיסה פרטית לישראל, מה שיוביל לדחיית המשחק. כולנו תקווה כי זהו המשחק האחרון שיידחה ונוכל לחזור ולארח את משחקי הבית, כפי שהיה לפני הסגר האווירי".

בעקבות הדחייה, תארח ביום רביעי הקרוב (21:15, ספורט5) מכבי תל אביב את מכבי חיפה, בשישי (13:00, ספורט5) תארח את הפועל באר שבע ובראשון (19:20, ספורט5) את מכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully