וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 69:85 את הפועל תל אביב

סקוטי ווילבקין הצטיין (23) והחזיר את חבריו למסלול הניצחונות עם ניצחון קליל על היריבה העירונית. ים מדר (20) בלט מנגד

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל תל אביב טייריק ג'ונס. ., אודי ציטיאט
הצהובים ברחו כבר ברבע הראשון. ווילבקין/אודי ציטיאט, .

מכבי תל אביב הגיעה הערב (ראשון) לדרייב אין לאחר שני ההפסדים לפנרבחצ'ה וגלבוע/גליל והוציאה את העצבים על הפועל תל אביב כשהביסה אותה 69:85. השחקנים של יאניס ספרופולוס הראו עליונות על היריבה העירונית כבר בפתיחה וברחו ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע הראשון.

בר טימור קלע שלשה מדהימה משלושת רבעי מגרש על הבאזר של הרבע הראשון, אך זה פחות או יותר היה אקורד הסיום של האדומים במשחק. סקוטי ווילבקין קלע מכל פינה במגרש, כשמנגד הופעה התקפית טובה של ים מדר לא עזרה למארחת לצמק את הפער. הצהובים רושמים ניצחון שביעי העונה בעוד הפועל תל אביב סופרת שבעה הפסדים בעשרה משחקים.

קלעו להפועל תל אביב: ים מדר 22 (10 מ-13 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-4 איבודים, בר טימור 13 ו-7 אסיסטים, טייריק ג'ונס 11 ו-8 ריבאונדים, יונתן מור 6, רג'י אפשואו 6 ו-5 ריבאונדים, גייב יורק 4, ג'יי פי טוקוטו 4 ו-4 איבודים, רז אדם 3. דניאל קופרברג (11:08 דקות ו-5 ריבאונדים) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 23 נקודות, יובל זוסמן 13 ו-5 ריבאונדים, אותלו האנטר 10, עוז בלייזר 9 ו-6 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 9, אנטה ז'יז'יץ' 8, אנג'לו קלויארו 8 ו-7 ריבאונדים, דורי סהר 3, טיילר דורסי 2. עידן אלבר (02:34 דקות) ויהונתן אטיאס (02:14) שותפו, אך לא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו מול שחקן הפועל תל אביב ים מדר. ., אודי ציטיאט
ג'ון דיברתולומאו מול ים מדר/אודי ציטיאט, .

מהלך המשחק

רבע 1:

הצהובים פתחו היטב מעבר לקשת ועלו ל-8:15. רג'י אפשואו קלע שלשה ראשונה למארחת וצימק, אך השחקנים של ספרופולוס עלו ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 13:23, דקה לסיום הרבע. שלשה מדהימה של בר טימור עבור האדומים הורידה אותם בפיגור 25:18 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

האורחת חזרה ליתרון דו ספרתי מבלי שהיריבה הציגה יותר מידי התנגדות. ווילבקין המשיך להיות בלתי ניתן לעצירה והיתרון הצהוב צמח וכבר עבר את רף ה-20 הפרש. גם דורי סהר הצטרף לחגיגה הצהובה כשמנגד המארחת נראתה כבויה ולא הצליחה לעשות שום דבר כדי לצמק את הפער. 28:51 למכבי תל אביב במחצית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו מול שחקן הפועל תל אביב רג'י אפשואו. ., אודי ציטיאט
הצהובים עם ניצחון שביעי העונה. קלויארו מול אפשואו/אודי ציטיאט, .

רבע 3:

ים מדר התחיל טוב את הרבע השלישי, והפועל תל אביב הצליחה לגרד מעט מההפרש של האורחת. שחקני האלופה הגיבו היטב ולא איפשרו לאדומים להתקרב יתר על המידה. בסיום הרבע השלישי הוליכה מכבי תל אביב 48:65.

רבע 4:

המגמה נמשכה גם ברבע הרביעי, ולמרות יכולת טובה של ים מדר, הפועל תל אביב לא באמת איימה על העליונות של האורחת ובסיום 69:85 קליל למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully