וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידיה רפפורט: "רמי כהן הבטיח שנשחרר את ים מדר בכל עת שיבחר"

2.2.2021 / 9:01

בכיר הפועל תל אביב לשעבר, שתובע את האדומים בימים אלה, הגיש תצהיר בבוררות של כוכב האדומים נגד הקבוצה ובה הוא טוען כי הובטח לשחקן שחרור רק לא למכבי תל אביב: "ציפינו לכל היותר שיהפוך לשחקן בליגת העל"

ים מדר אחרי שנבחר בדראפט 2020 על ידי בוסטון סלטיקס/צילום: דני מרון. עריכה: ניר חן

חוסר ההצלחה המקצועי של הפועל תל אביב מתחילת העונה הוא כבר לא הבעיה היחידה של האדומים בימים האלה, לאחר שאתמול (שני) הגישו נציגיו של הקפטן ים מדר בוררות נגד הקבוצה במטרה לשחררו מהאדומים בסיום העונה ללא תמורה. למדר חוזה עד לתום עונת 2021/22, ועל פי נציגיו הקבוצה דורשת עליו 700 אלף דולר כדי לשחררו.

על פי הודעת נציגיו של מדר בהפועל תל אביב התחייבו לא לעמוד בדרכו של מדר. לוואלה! ספורט נודע כי מה שעומד במרכז הדרישה הוא תצהיר של ידידיה רפפורט, נציג הבעלות הפרטית בהנהלת המועדון עד לפני מספר חודשים, שבעצמו הגיש תביעה לבית המשפט נגד האדומים על סך 5 מיליון שקל.

"מהרגע הראשון ראיתי בשחקן ככזה שיוכל לתרום רבות למועדון, אם כי באותו מועד לא העליתי בדמיוני כי השחקן ישדרג את יכולותיו באופן שכזה ואף יגדיל לעשות ולהיבחר בדראפט ה-NBA", נכתב בתצהירו של רפפורט, "אוסיף ואציין בהקשר זה כי במעמד הפגישה אף התווכחתי עם מר רמי כהן לגבי שכרו של השחקן בעונה האחרונה להסכם המקדים, שכן הסכום היה נראה לי גבוה בהתאם ליכולותיו".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל תל אביב ים מדר. ., אודי ציטיאט
רק לא למכבי תל אביב. מדר/אודי ציטיאט, .

רפפורט ממשיך: "לאחר שתי עונות מוצלחות במחלקת הנוער, הוחתם אביו של השחקן על הסכם מקדים לארבע עונות משחקים (קרי - עד תום עונת 2021/22) אשר לא כלל סעיף BUY OUT, תוך הבטחה מפורשת מצידנו (מצד מר כהן ומצידי) לאבי השחקן כי היה ותגיע הצעה לא נעמוד בדרכו ונשחרר אותו ללא תמורה. למיטב זכרוני, אביו של השחקן, מר זוהר מדר, קיבל ממר כהן נייר ריק חתום בתחתית המסמך, וביקש מאבי השחקן למלא את תנאי החוזה כאוות נפשו. רמי כהן, למיטב זכרוני, הבטיח שלא נעמדו בדרכו של השחקן וכי נשחרר אותו בכל עת שייבחר, אם יהיה מדובר בהתקדמות למועדון גדול משמעותית יותר מהפועל תל אביב המשחק בליגות בכירות יותר, אך למעט מכבי תל אביב".

רפפורט מסכם: "למען האמת, כאשר אבי השחקן הציף במועד חתימת ההסכם המקדים את שאיפתו של השחקן להשתלב בעתיד בליגת ה-NBA, לא העלינו בדעתנו כי תקרה בפני השחקן הזדמנות שכזו. זו גם הסיבה שהענקנו למועדון אופציית יציאה מההסכם המקדים בתמורה לסכום נמוך יחסית, שכן ציפינו מהשחקן להפוך, לכל היותר, לשחקן בליגת העל ולקחנו בחשבון אפשרות שנרצה להיפרד ממנו. מכל מקום, הוסכם בין הצדדים כי המועדון לא יעמוד בדרכו, אם וכאשר יגיע הרגע, ויאפשר לו להתקדם לאן שרק יחפוץ, ללא תמורה כלשהי".

היום היה אמור להיערך הדיון המקדים בתביעה של רפפורט נגד הפועל תל אביב, אך לאחר בקשת עורכי הדין של המועדון לדחות את הדיון בשל הסגר במדינה, הוחלט לדחות אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully