וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג בין המועמדים של ברקת. יריקת ז'וזואה תשפיע על עתידו במועדון?

2.2.2021 / 7:00

בנוסף לשמות הישראלים לאימון הפועל באר שבע, גם מאמן נבחרת ישראל לשעבר בתמונה. במועדון מקווים לסגור עם סלטיק את צירוף אלחמיד. גורם בקבוצה על תקרית ז'וזואה: "שחקנים במכבי תל אביב עירערו אותו"

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

אלונה ברקת תעלה הבוקר (שלישי) הילוך בחיפושיה אחר מאמן להפועל באר שבע במקום יוסי אבוקסיס שהתפטר ביום שבת. מלבד השמות המוזכרים ובראשם רוני לוי, מרקו בלבול ושרון מימר, נמצא ברשימה של בעלת המועדון גם שמו של אנדי הרצוג. מאמן הנבחרת האוסטרי שהעדיף לעזוב את ישראל עוד בטרם התקבלה החלטה לגבי הארכת הקשר איתו, יהיה רלוונטי כאשר ברקת תתקשה למצוא את המאמן הישראלי שהיא רוצה ואז היא תצטרך ללכת על זר. ברקת רוצה להחליט על זהות המאמן הבא עד מחר, אבל כדי לא להכניס את עצמה ללחץ מיוחד, היא כבר ביקשה מאליניב ברדה ומאור מליקסון לקחת בחשבון את האפשרות שייקח לה קצת יותר זמן עם הבחירה.

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל במשחק של מ.ס. אשדוד מול עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
ישוב לישראל? הרצוג/לירון מולדובן

עיקרי הדברים

  • אנדי הרצוג מועמד, ברקת מקווה להחליט עד מחר
  • אלחמיד קיבל את ההצעה הגבוהה ביותר, האם זה יספיק?
  • בקבוצה מגנים על ז'וזואה: "במכבי עשו הכול כדי לערער אותו"
  • ובכל זאת: היריקה של הכוכב עלולה להשפיע על עתידו במועדון
seperator

בתוך כך, אוהדים רבים של הפועל באר שבע פנו ביממה האחרונה אל ברקת בבקשה לסגור את הקצוות ולהנחית בישראל את חאתם עבד אלחמיד. ממה שידוע, ברקת מציעה את ההצעה הגבוהה ביותר על הבלם לסלטיק.

אם לא חסרות צרות להפועל באר שבע, הגיע אמש ז'וזואה ובהתנהגות שלו בסיום המשחק מול מכבי תל אביב, שוב גרר את המועדון להתעסק בענייני משמעת שעלולים להסתיים בעונש כבד בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. למרות שנראה כי ז'וזואה ירק על אבי ריקן, היו אמש כאלה במועדון שהעדיפו להתייחס לאירוע בצורה רחבה יותר, כשהם מעבירים ביקורת על שחקנים במכבי תל אביב. "לאורך כל המשחק ובטח במחצית השנייה, שחקנים ממכבי תל אביב התגרו בז'וזואה כדי להוציא אותו משלוותו ולגרור אותו בדיוק למקום שהוא נפל אליו", אמר גורם בהפועל באר שבע. "שחקנים ממכבי תל אביב עשו הכל כדי לערער את ז'וזואה".

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה. דני מרון
מה יהיה? ז'וזואה/דני מרון

כך או אחרת, גם אם יש מישהו שמבין את ההתנהגות של הכוכב הפורטוגלי,ייתכן מאוד כי המהלך של אתמול ישפיע על כל החשיבה כלפי הקשר שבימים אלו מתנהל משא ומתן מולו להארכת החוזה. אם ז'וזואה יועמד אכן לדין על ידי תובע ההתאחדות ויספוג עונש הרחקה כבד, זה עלול להשפיע על החלטת הפועל באר שבע באשר להארכת החוזה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully