וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "ז'וזואה? לירוק על בנאדם זה הדבר הכי שפל שאפשר לעשות"

1.2.2021 / 22:41

כובש השער של מכבי תל אביב התייחס לתקרית של הפורטוגלי ועקץ גם את דוניס: "הייתה לי חצי עונה שבקושי שיחקתי". על המשחק עצמו: "היה קרב חפירות, אבל זה עדיף מאשר לשחק יפה ולא לנצח"

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

המומנטום שיצרה מכבי תל אביב במשחק העונה נמשך עם ניצחון יוקרתי נוסף הערב (שני) - הפעם 0:1 על הפועל באר שבע בטרנר, לאחר ארבעה ניסיונות רצופים בהם לא הצליחו הצהובים להכניע את הקבוצה מבירת הנגב. טל בן חיים הכריע עם שער יפהפה (39) מבישול של מתן חוזז, ובכך הצליחה האלופה לצמק את הפער ממכבי חיפה בחזרה לחמש נקודות. דחיית סיבוב הגביע, משמעותו שמשחקם הבא של הצהובים לא יהיה פעם נוספת מול באר שבע, כי אם בליגה, מול בני סכנין.

טל בן חיים מכבי תל אביב חוגג. דני מרון
עוד שלוש נקודות חשובות. בן חיים ופרץ/דני מרון

פטריק ואן לוון אמר לאחר המשחק: "התחלנו טוב והגענו להתקפות טובות. לא תמיד הצלחנו, לא שיחקנו טוב כל המשחק אבל נלחמנו לכל אורכו כדי לצאת עם הניצחון. זה היה משחק חוץ קשה, ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה כדי להביא תוצאות. יש לנו עוד הרבה דברים לעבוד עליהם. היום שלטנו במשחק לכל אורכו".

על הספק יריקה של ז'וזואה: "אני לא רוצה להתייחס לז'וזואה, זה לא מתפקידי לדבר על שחקנים של קבוצות אחרות".

על טל בן חיים: "אנחנו נותנים לו זמן לחזור למי שהוא היה. הוא קיבל הזדמנויות והראה את האיכויות שלו, זה התכנון שלנו גם לגבי שאר השחקנים - לתת להם את האפשרות להראות את היכולת שלהם". על חיזוק: "המדינה כרגע בסגר, אז זה לא רלוונטי".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע 0:1

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה עם שחקן מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ'. דני מרון
ירק או לא? ז'וזואה/דני מרון

טל בן חיים שכבש מחזור שני ברציפות, אמר לאחר המשחק: "מאז חילופי המאמנים אני משחק יותר. בשבוע האחרון זה מתבטא יותר בשערים. לא שיחקתי שנתיים וגם הייתה לי חצי עונה שבקושי שיחקתי (עם דוניס). אחרי תקופה כזו ארוכה קשה לבוא ולעשות 1 על 1. אני כבר לא ילד ואני יודע שבכדורגל אין הוקוס פוקוס ופתאום עושים דברים שהיית עושה בגיל 25. שמח שהתקופה הזו מאחוריי ואם זה קרה לי אז זה קרה כדי לחשל אותי".

על היכולת של קבוצתו: "זה משחק לא טוב שלנו, אבל גם לא של באר שבע. היה משחק חפירות. עשיתי אליפויות במכבי תל אביב והיו לנו גם משחקים כאלו. מעדיף לבוא ביכולת כזו ולקחת נקודות ולא לבוא ולתת הצגה ולחזור עם תיקו".

על התקרית של ז'וזואה: "אותי אישית הוא לא מעניין, אבל רואים את זה בטלוויזיה. לירוק על בנאדם זה הדבר הכי שפל שאפשר לעשות. אני בטוח שהמנהלת תטפל בנושא הזה. הוא לא מעניין, אפשר לעבור הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully