וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן טוען כי ז'וזואה ירק עליו, ברדה: "לא רוצה כרגע לשמש כמאמן ראשי"

1.2.2021 / 22:42

עוד תקרית לכוכב הפועל ב"ש, עלול לעמוד לדין בכפוף לצילומי הטלוויזיה. המאמן הזמני: "מרגיש פה נוח, אבל אני עוד צריך ללמוד הרבה"

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

הפועל באר שבע קיוותה להרגיע במעט את הטלטלה הגדולה בדמות עזיבתו של יוסי אבוקסיס, אך מחזיקת הגביע נכנעה הערב (שני) 1:0 בידי מכבי תל אביב בטרנר ופספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי בטבלה. טל בן חיים הכריע עם שער יפהפה (39), לצערו של אליניב ברדה שעמד באופן זמני על הקווים.

לקראת שריקת הסיום נרשמה תקרית נוספת ב"כיכובו" של שז'וזואה, שהתעמת עם אבי ריקן. קשר מכבי תל אביב טען כי הכוכב הפורטוגלי ירק לכיוונו, תובע ההתאחדות יחליט על פי מה שקלטו מצלמות הטלוויזיה האם להעמיד את קשר באר שבע לדין. "אני לא רואה את מה שאתם רואים", התעקש ברדה בריאיון שבסיום המשחק.

כ-200 אוהדים של הפועל באר שבע הגיעו כשעתיים לפני המשחק לטרנר, פרצו מחסומים והתעמתו עם שוטרים. האוהדים הגיעו כדי לתמוך בקבוצה ובאלונה ברקת אחרי האירועים עם יוסי אבוקסיס, אך משלא נענו לשוטרים הם נבלמו ושלושה נעצרו.

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה מול שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים, איתן טיבי. דני מרון
לא התקרית הראשונה בה הוא מעורב. ז'וזואה/דני מרון

"היה לנו חצי ראשון טוב מאוד, לחצנו מאוד גבוה, הצלחנו להוציא את מכבי מהשלווה שלה", ניתח ברדה. "זה אולי גרם לנו לספוג את השער כי הימרנו, ידעתי שאולי נשלם מחיר. אבל לאורך זמן, אם נמשיך בדרך הזו, נייצר מצבים וזה יתשלם לנו. בחצי השני הם עשו לנו מה שאנחנו עשינו להם בחצי הראשון. היה משחק די שקול, ומי שהבקיע - ניצח. השאיפות נותרו כשם שהיו - קודם פלייאוף עליון ואז להשיג מקום באירופה, זו מסורת שיצרנו ונרצה שהיא תימשך. המועדון הזה חזק".

כשנשאל איך הרגיש לעמוד על הקווים אמר ברדה: "הרגשה טובה, הריח של הדשא תמיד נותן הרגשה טובה, כאן אני מרגיש הכי נוח. אני חייב להגיד תודה רבה ליוסי על התקופה הנפלאה וההישגים הנפלאים. אני אעשה את המקסימום שאני יכול מהעמדה שלי כרגע, לצרכים של המועדון. אחר כך נראה לאיזה כיוון אנחנו הולכים". לשאלה האם ירצה לשמש כעת כמאמן ראשי קבוע אמר: "כרגע לא, אני צריך עוד ללמוד הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully