וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "חזרנו להיות ליברפול". מוריניו: "קיין ייעדר כמה שבועות"

האלופה חזרה לחייך אחרי ה-1:3 על טוטנהאם: "היינו זקוקים לזה". מוריניו שרשם שיא שלילי: "זה היה אנחנו נגד הטעויות שלנו"

תקציר: טוטנהאם - ליברפול 3:1/ספורט 1

5 משחקים רצופים בלי ניצחון, 4 משחקים רצופים בלי שער זכות, 482 דקות ללא כדור ברשת, 93 בעיטות שלא הסתיימו בכיבושים. עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה של משחק החוץ של ליברפול אצל טוטנהאם אמש (חמישי), רוברטו פירמינו דחק ממטר ושם קץ לכל המספרים הללו.

ליברפול הגיעה לסוף ינואר 2021 אחרי פיתחת שנה נוראית, אבל אתמול גברה 1:3 על טוטנהאם שהיא כל כך אוהבת לפגוש, ונדמה שעכשיו היא שוב על המסלול. "אני מאושר, זה היה משחק סופר אינטנסיבי", אמר המאמן יורגן קלופ, "האנשים הנכונים כבשו את השערים ברגעים הנוכחים - הכול היה טוב חוץ מהשער שספגנו".

הגרמני הוסיף: "מה שראינו היום לא קשור לכושר של הקבוצה, אלא לזהות שלה. היינו ליברפול, היינו אנחנו, בעיקר במחצית השנייה. ראיתי הרבה דברים שרציתי לראות, זה היה מאבק מאסיבי".

"היינו זקוקים לזה וזה הגיע לנו", סיכם טרנט אלכסנדר ארנולד, שכבש את השני ובישל לסאדיו מאנה את השלישי, "שלטנו לאורך רוב המשחק אחרי שהגענו עם תכנית והוצאנו אותה לפועל. שום דבר לא השתנה, אנחנו עדיין אותה קבוצה שתמיד היינו, אבל היה לנו הרבה חוסר מזל עד עכשיו".

שחקן טוטנהאם, הארי קיין. רויטרס
טוטנהאם הפסידה את המשחק וגם את הכוכב הגדול. קיין אמש/רויטרס

התרנגולים נראים מרוחקים מהימים בהם הם הוליכו את הטבלה וכרגע הם אפילו לא במקום ששווה הופעה בליגת האלופות. אם זה לא מספיק, הארי קיין נפצע בקרסוליים אחרי תיקולים, המשיך לשחק עם הכאבים עד המחצית, אבל הוחלף.

"הוא נפגע בשני הקרסוליים", אמר ז'וזה מוריניו בסיום, "הפציעה הראשונה אחרי תיקול רע של טיאגו והשנייה אני לא יודע של מי. אולי הוא ייעדר כמה שבועות - אני לא יודע. יש שחקנים שאי אפשר להחליף. מה אפשר לעשות? נצטרך להילחם, אין משהו אחר".

מוריניו סופר כבר שישה הפסדי בית עם טוטנהאם - יותר מאשר בכל קבוצה בה עבד בפרמיירליג. "זה היה צריך להיות המשחק שלנו", הוא הוסיף, "במחצית הראשונה היינו מאוד מאורגנים וספגנו בגלל טעות. במחצית השנייה נאלצנו לעשות שינויים בגלל הפציעה של הארי ואז בדקה הראשונה, אותה טעות וספיגה שנייה. הגבנו טוב כשצימקנו ל-2:1 ואז עוד טעות ועוד ספיגה. זה היה משחק של קבוצה שנאבקת בטעויות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully