וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד "נראתה חיוורת וחסרת חיים". סולשיאר התלונן על השיפוט

השדים האדומים התבזו מול שפילד יונייטד, ריו פרדיננד תקף: "רשפורד ומרסיאל היו בלתי נראים". המאמן: "שתי טעויות שיפוט פגעו בנו"

צפו בהפתעת העונה: שפילד יונייטד האחרונה גוברת 1:2 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט 1

דווקא אחרי שני משחקים שבהם היא לא הפסידה לליברפול והיה נדמה שהיא בדרך לאליפות, מנצ'סטר יונייטד התבזתה אתמול (רביעי) עם הפסד סנסציוני, 2:1 לשפילד יונייטד הנמושה - קבוצה שניצחה בסך הכול בפעם השנייה ב-23 מחזורים. זה היה הפסד הבית הרביעי של יונייטד ב-10 משחקי פרמיירליג - הכי הרבה מאז עונת 2013/4.

הפרשנים קטלו את מנצ'סטר יונייטד וגם ריו פרדיננד, הבלם האגדי לשעבר של הקבוצה לא ריחם כשאמר: "מרסיאל ורשפורד היו בלתי נראים, הם לא יצרו שום דבר. יונייטד הייתה חיוורת וחסרת חיים. הם לא יזכו באליפות עם חוסר עקביות כזו".

אולה גונאר סולשיאר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הפסד מביך במיוחד. סולשיאר/רויטרס

"זה לא היה אמור לקרות. הגול השני שספגנו היה כל כך אומלל", כך אמר אולה גונאר סולשיאר מאמן יונייטד, "היו לנו החלטות רעות מאוד. יש כל כך הרבה תוצאות מוזרות העונה. אנחנו לא עקביים וזה פגע בנו הפעם". המאמן הנורבגי גם התלונן על השיפוט כשאמר: "שתי החלטות שגויות של השופט פגעו בנו. הוא פספס שתי שריקות. היה פאול במהלך של הגול הראשון. זה פגע בנו".

המאמן ניסה לנתח את היכולת של קבוצתו ואמר: "היה חסר לנו קצת קסם במשחק. הם הגנו היטב ולא עשו טעויות. לנו לא היו פיתרונות, הם פשוט היו שם".

אגב, מנצ'סטר יונייטד הפסידה שניים מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה מול קבוצות שהתחילו את המחזור במקום האחרון. הפסד אחד יותר מאשר ב-21 המשחקים שקדמו לכך. כעת, ליונייטד מצפה משחק קשה בהרבה מול ארסנל ביום שבת והיא תהיה חייבת לנצח כדי שמנצ'סטר סיטי לא תברח לה בפסגה.

עוד בוואלה!

אנגליה: שפילד יונייטד ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד

לכתבה המלאה
פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא היה בעניינים. פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully