וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: נאפולי ניצחה את ספציה 2:4 בדרך לחצי הגמר

הפרטנופיי התאוששו משני הפסדי הליגה הרצופים והוליכו 0:4 כבר בדקה ה-40. ביום רביעי הבא יפגשו את אטאלנטה למשחק הראשון מבין שניים. גביע ספרדי: בילבאו הדיחה את הסינדרלה אלקויאנו עם 1:2 בדרך לרבע הגמר

תקציר: אינטר - מילאן 1:2/ספורט1

שלב רבע הגמר של הגביע האיטלקי הגיע הערב (חמישי) עם העולה הרביעית והאחרונה לחצי הגמר - נאפולי, שניצחה בביתה 2:4 את ספציה ובכך הצליחה להתאושש משני הפסדי ליגה רצופים.

הפרטנופיי לא התקשו מול המדורגת 15 בסרייה A שהשפילה את רומא בשמינית הגמר, ומצאו עצמם ביתרון 0:4 כבר בדקה ה-40. קאלידו קוליבאלי (5), הירווינג לוסאנו (20), מתאו פוליטאנו (30) ואליף אלמאס (40) כבשו, עמנואל גיאסי (71) וג'נארו אקמפורה (73) רק צימקו עמוד בתוך המחצית השנייה.

בחצי הגמר תתארח הקבוצה של ג'נארו גאטוסו אצל אטאלנטה למשחק הראשון, כבר ביום רביעי הבא, הגומלין ייערך במגרשה הביתי ב-10 בפברואר. בחצי הגמר השני ייפגשו אינטר ויובנטוס.

שחקני נאפולי חוגגים. MB Media, GettyImages
קלי קלות. נאפולי חוגגת/GettyImages, MB Media

מחזיקת הסופרקופה אתלטיק בילבאו התקשתה הערב (חמישי) מול אלקויאנו הצנועה, אך בסיום השלימה את העבודה, גירדה 1:2, והיא תהיה ברבע גמר גביע המלך. המארחת הצנועה שהדהימה בסיבוב הקודם את האלופה ריאל מדריד והדיחה אותה בהארכה, עלתה ליתרון בדקה ה-39 משער של פאבלו קרבונל.

בילבאו הפעילה לחץ כבד על שערה של המארחת, והצליחה להשיג את שער השוויון בדקה ה-53 מבית היוצר של אסייר ויאליברה. איניאקי וויליאמס שפתח על הספסל נכנס בדקה ה-66 ו-12 דקות לאחר מכן כבש את שער הניצחון של הבאסקים. אלקויאנו הקטנה מסיימת את דרכה בגביע לאחר קמפיין נהדר מבחינתה.

במשחק נוסף שנערך במסגרת שמינית גמר הגביע הספרדי מחצה גרנאדה מהליגה הראשונה 0:6 בחוץ את נבאלקלנרו מהליגה השלישית וגם היא תהיה ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully