וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.1: צ'לסי בעקבות הולאנד ואלאבה, אינטר ורומא דנות בטרייד

הבלוז מסתערים על שחקני דורטמונד ובאיירן, דז'קו ואלכסיס עשויים להחליף קבוצות, יובנטוס מסרבת לוותר על חוסאם עוואר

תקציר: יובנטוס - ספאל 0:4 (הגביע האיטלקי)/ספורט 1

העברות

* יאניק בולאסי הושאל מאברטון למידלסבורו מהצ'מפיונשיפ עד לסוף העונה.

* זלצבורג הודיעה על החתמתו של ניקו מאנטל. שוערה של אונטרהאכינג נרכש תמורת 2 מיליון יורו.

* מתחרה חדש לשון וייסמן על משבצת החלוץ בריאל ויאדוליד. הקבוצה הודיעה על החתמתו של קנאן קודרו, החלוץ שמגיע בהשאלה עד תום העונה מאתלטיק בילבאו. קודרו, בנו של חלוץ מכבי תל אביב לשעבר מהו קודרו, מתנשא לגובה של 1.88 מטר ושיחק 50 משחקים בליגה הבכירה.

* קווין מלקווי, מגן נאפולי, הושאל לפיורנטינה עד תום העונה. מלקווי רשם שתי הופעות בלבד העונה וחוזהו בנאפולי יפוג בקיץ 2022.

* פרננדו יורנטה, החלוץ הספרדי הוותיק של נאפולי, הושאל לאודינזה וחתם על חוזה עד יוני 2022.

ליאונל מסי, ברצלונה, מול חוסאם עוואר, ליון. רויטרס
על הכוונת של יובנטוס. חוסאם עוואר מאחורי ליאו מסי/רויטרס

שמועות

* לפי "סקיי", צ'לסי תנסה להחתים בקיץ הקרוב את ארלינג הולאנד ודייויד אלאבה. הפייבוריטית לצרף את כוכבי בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן היא עדיין ריאל מדריד, אולם "צ'לסי אחת הקבוצות הבודדות באירופה שיהיה לה כסף לבזבז בקיץ".

* העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו טוען: אינטר ורומא במגעים על טרייד במסגרתו יעשה אלכסיס סאנצ'ס את דרכו לג'אלורוסי, ואדין דז'קו יגיע לנראזורי.

* בצרפת מדווחים שווסטהאם מעוניינת בחלוץ מונפלייה גטאן לאבורד. הפטישים מחפשים מחליף לסבסטיאן האלר שנמכר לאייאקס ולאבורד בן ה-26 הוא השם החם שמועמד להצטרף.

* ג'אנלוקה די מארציו מדווח שיובנטוס פתחה במגעים עם חוסאם עוואר, הקשר המצוין של ליון לגבי מעבר אפשרי בקיץ. לשחקן בן ה-22, שהיה מחוזר גם על ידי ארסנל, יש חוזה עד 2023 במועדון הצרפתי.

* ב"מארקה" מדווחים שריאל מדריד מחכה לסימן מקיליאן אמבפה. לפי הדיווח המועדון נערך פיננסית להחתמה שלו ומחכה לראות האם הצרפתי אכן יסרב להאריך חוזה בפריז סן ז'רמן.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים שברצלונה סימנה את מרכוס אלונסו, המגן השמאלי של צ'לסי שלא משחק כמעט בכלל. אלונסו אמור להיות הגיבוי של ג'ורדי אלבה במקום ג'וניור פירפו המאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully