וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב תגיש הצעה על הקשר הצ'יליאני רודריגו אורנייה

28.1.2021 / 8:17

בדרום אמריקה טוענים שהצהובים יציעו 1.2 מיליון יורו על הקשר מאמריקה דה קאלי. פשיץ' מפרגן לשכטר, ומתמוגג מהאופי של הקבוצה

האם מכבי חיפה קופחה מול מכבי תל אביב? צפו בנגיעת היד ברחבה/ספורט 1

יונתן כהן היה פצוע ביציע. דן ביטון כבר הוחלף. צמד הפנדליסטים של מכבי תל אביב לא על המגרש כשאוראל גרינפלד הצביע על הנקודה הלבנה בתוספת הזמן, ונתן לצהובים צ'אנס בלתי חוזר להתקרב למכבי חיפה. "ראיתי שגולי (גולסה) בא לכיוון הכדור ושאלתי אותו אם הוא רוצה לבעוט את הפנדל", סיפר אלכסנדר פשיץ' בסיום המשחק. "הוא אמר לי שלא, אז לקחתי את הכדור ובעטתי. יש הרבה מזל גם בפנדלים. אני שמח שהבקעתי. הייתי קצת פצוע ברגל בימים האחרונים וגם באימון שעשיתי בבוקר המשחק, הרגשתי קצת את הרגל. אני שמח שאיתי שכטר פתח בשני המשחקים האחרונים במקומי ועשה עבודה מדהימה".

אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
רגע מכריע בעונה. פשיץ' חוגג/דני מרון

זה המשחק שיעשה את ההבדל העונה?

"אם נמשיך בדרך שלנו במשחקים האחרונים, אני מאמין שנוכל להשיג דברים יפים העונה. אנחנו מתאמנים חזק מאוד. עכשיו יחזרו הפצועים וגם דור פרץ המוצהב. חשוב מאוד שלא נרפה ונמשיך כך".

הקבוצה הראתה אופי.

"המון. מהדקה הראשונה ראיתי פנים של שחקנים שרוצים לנצח ורוצים לעשות שינוי כדי להתקרב למכבי חיפה. עכשיו יש לנו 5 נקודות פחות מהם ויש לנו מספיק זמן עד סוף העונה".

* בדרום אמריקה מדווחים שמכבי תל אביב תגיש הצעה בגובה 1.2 מיליון על רודריגו אורנייה, קשר אמריקה דה קאלי הקולומביאנית. הקשר בן ה-27 חתום באמריקה דה קאלי עד דצמבר 2022, אולם לפי הדיווח, קבוצתו עשויה להשתכנע לשחררו אם הצהובים ישלמו את הסכום המדובר.

צפו בביצועיו של אורנייה

אורנייה, קשר אחורי, עשה את צעדיו הראשונים באוניון אספניולה, וב-2013 עבר לאוניברסידד דה צ'ילה. במהלך השנים הוא הושאל מאוניברסידד לקבוצות קטנות יותר בצ'ילה, ובקיץ האחרון עבר לאמריקה דה קאלי מהליגה הבכירה בקולומביה, ויצא מגבולות צ'ילה לראשונה בקריירה. הוא נחשב לשחקן פיזי וקשוח, שממעט לכבוש (6 שערים בלבד לאורך הקריירה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully