וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר אחרי ההפסד: "אולי הרגשנו לקראת הסיום שהתיקו טוב לנו והיינו מעט שאננים"

27.1.2021 / 22:54

מכבי חיפה המשיכה את המאזן האומלל שלה מול מכבי תל אביב, בכר ניסה להסביר את המעידה אך טען: "כואב להפסיד ככה, אבל אנחנו עדיין במקום הראשון, בפער 5 מהמקום השני". חזיזה: "מכבי חיפה אף פעם לא נשברת, מבטיח לתקן את מה שקרה"

תקציר משחק העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה/ספורט 1

ניצחון אחד ב-30 המפגשים האחרונים - זה המאזן הקשה של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב. הירוקים הגיעו עם הרבה ביטחון למפגש הערב (רביעי) מול האלופה, בידיעה שניצחון על הצהובים יגדיל את הפער שלה בפסגה ל-11 נקודות, אבל דווקא ברגע האמת הקבוצה של ברק בכר הפסידה 2:1 לצהובים, משער ניצחון של אלכסנדר פשיץ' בדקה ה-95.

חיפה דווקא פתחה טוב, ובמחצית הראשונה שלטה באופן מוחלט בשדה והמחישה את פערי הרמות בין שתי הקבוצות לאורך העונה. האורחים עלו ליתרון משער עצמי של שחר פיבן, טל בן חיים השווה תוך שלוש דקות, אבל מאז הירוקים השתלטו על המשחק. משום מה, במחצית השנייה הקבוצה של בכר איבדה ביטחון, עד שקרסה בסיום. המאזן, כאמור, הוא רע מאוד עבור מכבי חיפה: 20 הפסדים ב-30 המשחקים האחרונים מול מכבי תל אביב, 9 תוצאות תיקו וניצחון אחד בלבד.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, מאור לוי. דני מרון
מכה מנטלית. מכבי חיפה/דני מרון
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, מאור לוי. דני מרון
חיכו לשריקת הסיום? הירוקים/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים מול יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה. דני מרון
שוב רואים את מכבי חוגגת. חיפה/דני מרון

עם זאת, המאמן ברק בכר מנסה להזכיר לשחקניו שהם עדיין במקום הראשון, בפער 5 נקודות מהצהובים. בכר: "כואב להפסיד בצורה כזאת במשחק כזה חשוב, בטח לאחר מחצית ראשונה בה היינו הרבה יותר טובים והיינו צריכים לסיים אותה בהובלה. ספגנו גול שטותי ומיותר וזה כואב, אבל אין מה לעשות. כואב להפסיד בצורה כזאת, לא הגיעה לנו להפסיד את המשחק אבל הפסדנו וצריך להתמודד עם זה. כולנו עכשיו מבואסים ובדיכאון. מחר נקום, נתאמן ונתכונן להפועל כפר סבא. אנחנו עדיין מקום ראשון, עדיין מוליכים את הליגה בחמש נקודות יתרון על המקום השני. היה משחק שקול, אולי הרגשנו לקראת הסיום שהתיקו טוב לנו והיינו מעט שאננים".

על חוסר היציבות של שחקניו לאורך 90 הדקות: "אני מסכים שבמחצית השנייה הייתה ירידה, אבל זה לא שמכבי תל אביב הייתה יותר טובה. היה משחק שקול וטעות אחת שלנו הכריעה את המשחק, אבל זה הלך לכאן או לכאן, וגם אנחנו יכולנו לנצח. אני לא חושב שזה קשור לאופי, זה חוסר מזל. אנחנו עדיין קבוצה חזקה מבחינת מנטלית ומקצועית".

על הכנסת טואטחה במקום סאן מנחם, שאולי עלתה לקבוצתו במשחק: "הרגשתי שסאן קצת התעייף, טאלב נראה היה בכושר טוב. אין ספק שאת הפעולה של חוזז היינו צריכים למנוע, אבל נענשנו לצערי".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב מול דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
מתוסכל. חזיזה מול בן חיים/דני מרון

דולב חזיזה הוסיף: "חוסר מזל, אין לי יותר מדי מה להסביר. אנחנו עדיין במקום הראשון עם חמש נקודות הפרש ויש לנו עוד שני משחקים נגדם ואני מבטיח לתקן. כואב מאוד, אבל אנחנו עדיין במקום הראשון וצריכים להסתכל על עצמנו. אנחנו צריכים לחזור לנצח כבר במחזור הקרוב. בעזרת השם עוד נתקן. אנחנו אף פעם לא מסתכלים על קבוצה אחרת, אלא רק על עצמנו. זה חוסר מזל וגם במחצית השנייה היינו צריכים להיות אחראים יותר ולא עשינו את זה. נתרומם מזה. ברור שאני מאמין שניקח אליפות, אחרת לא הייתי משחק במועדון כל כך גדול. היה לי משחק טוב, אבל הייתי צריך לסיים עם יותר תכל'ס. אני מצטער על זה, הקבוצה צריכה אותי ואני יודע את זה. בהמשך יהיה יותר טוב. מכבי חיפה אף לא נשברת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully