וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "כל השבוע שמענו שמכבי חיפה פייבוריטית. זה נתן לנו דרייב". יונתן כהן ימשיך להיעדר

27.1.2021 / 23:02

שחקן הכנף של מכבי תל אביב סגר חשבון עם הפרשנים אחרי ה-1:2 על מכבי חיפה, הסביר מה סוד ההצלחה של ואן לוון ("החזיר לנו את הפשטות") אבל הודה: "לא הגיע לנו או להם לנצח". יונתן כהן סובל ממתיחה וימשיך להיעדר, גם סבוריט יחמיץ את משחק הגביע בבאר שבע

תקציר משחק העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה/ספורט 1

לעולם אל תפקפקו בלב של אלופה. מכבי תל אביב גברה הערב (רביעי) 1:2 על מכבי חיפה עם שער ניצחון בתוספת הזמן, וחזרה למאבק האליפות. בזכות הניצחון הדרמטי, הפער של הצהובים מהפסגה צומק לחמש נקודות בלבד. אלכסנדר פשיץ' כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-94, ועוד קודם לכן טל בן חיים ביטל בדקה ה-21 שער עצמי של שחר פיבן (18) שנתן יתרון זמני לירוקים.

עם זאת, האלופה גם קיבלה בשורות מאכזבות: אנריק סבוריט יחמיץ את משחק הגביע בבאר שבע בגלל צהוב שקיבל הערב, ומתחזקת ההערכה שיונתן כהן יחמיץ את צמד המשחקים מול באר שבע בגלל המתיחה בארבע ראשי (1 בפברואר בליגה, 6 בפברואר בגביע).

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
עלו במוטיבציה מיוחדת. הצהובים/דני מרון
אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב עם מתן חוזז. דני מרון
רגעים גדולים. האלופה חוגגת/דני מרון

"היו לנו הרבה קשיים עם הצורה שבה היריבה שיחקה", הודה מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. "התאוששנו מזה במחצית השנייה וניסינו לשחק כדורגל. בחלקים מהמשחק הראינו את מה שאנחנו עובדים באימונים וכשהרגשנו בנוח יותר גם שיחקנו טוב יותר, אבל יש לנו עוד עבודה. היום עשינו צעד גדול קדימה".

על מאבק האליפות שנפתח: "אמרתי גם שבוע שעבר, יש לנו עדיין דרך ארוכה מאוד".

על מתן חוזז, שכיכב עם בישול וסחיטת פנדל: "הוא עובד קשה כל הזמן, והיום הוא הראה את היכולות שלו".

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
בן חיים מסביר: "הוא החזיר את הפשטות". ואן לוון/דני מרון

טל בן חיים הוסיף: "אם להודות על האמת היה משחק שקול בין שתי קבוצות טובות, וכן ברוב שלבי המשחק זה נראה כאילו זה הולך להסתיים בתיקו. אני גם לא חושב שהגיע לאחת מהקבוצות לנצח יותר מהשנייה. אני מסכים שלא היינו במשחק במחצית הראשונה אבל גם הם לא הגיעו ליותר מידי מצבים, ואני בכלל לא בטוח שבמהלך השער שלהם לא היה פאול על שחר פיבן. אני מכיר משחקים כאלה, והייתי חותם על התסריט הזה לפני המשחק".

על משמעות הניצחון: "הספידו אותנו מוקדם מידי. בכל מקום שמעתי שמכבי חיפה פייבוריטית וזה נתן לנו איזשהו דרייב. אני שמח שבסופו של דבר השגנו את הנקודות, כי במקום שהפער היה גדל ל-11, הוא ירד ל-5. אני מאמין באופן חד משמעי שאפשר לקחת אליפות ומי שבסגל לא מאמין בזה - לא יהיה פה".

על השער שלו: "זה מסוג המשחקים שאם אתה לא חוזר במהירות, אז יכול להיות שהיינו נקלעים לסיטואציה שהיה לנו קשה לחזור ממנה. השער הזה ביטל מהר מאוד את היתרון של חיפה ואיזן את המשחק. מבחינתי מתן חוזז הוא המצטיין של המשחק. הוא שיחק כמו גבר ועשה את הפעולה שניצחה את המשחק. מגיעים לו כל הפירגונים והברכות".

על השינוי של ואן לוון: "ההבדל המהותי בשבילי היא הפשטות. מכבי תל אביב לאורך השנים משחקת בשיטה מסוימת עם שחקנים מסוימים. אני האחרון שאצא נגד שיטות האימון של המאמן הקודם, אבל הפשטות שפטריק הביא עשתה את השינוי בתקופה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully