וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לא צפוי לשחק ברבע גמר הגביע מול ספאל, אטאלנטה מחכה ללאציו

באיטליה מדווחים שכוכב יובנטוס יזכה למנוחה מול הקבוצה מהליגה השנייה (רביעי, 21:45, ספורט4), גם קייליני ובונוצ'י לא צפויים לשחק. אטאלנטה תחסר את גומס שעזב לסביליה, אלברטו ייעדר אצל הנשרים (18:45, ספורט1)

שלב רבע גמר הגביע האיטלקי יימשך מחר (רביעי) עם שני משחקים: אטאלנטה הלוהטת שהביסה את מילאן במחזור האחרון תארח את לאציו ויובנטוס, שרשמה שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות תפגוש את ספאל - הנציגה היחידה שנותרה מהליגה השנייה.

אנדראה פירלו מאמן יובנטוס. רויטרס
ייתן מנוחה לכוכבים. פירלו/רויטרס

יובנטוס - ספאל (21:45, ספורט4)

הגברת הזקנה, שעלתה לרבע הגמר אחרי 2:3 דרמטי על גנואה בהארכה, תגיע למשחק בכושר מצוין, לאחר שרשמה שישה ניצחונות בשבעת משחקיה האחרונים. באיטליה טוענים שאנדראה פירלו ֿצפוי להעניק מנוחה לחלק גדול מכוכביו, כולל כריסטיאנו רונאלדו, צמד הבלמים ג'ורג'יו קייליני ולאונרדו בונוצ'י וכן לוויצ'ך שצ'סני. מנגד, ספאל תנסה לחולל סנסציה ולהמשיך את המסע הקסום שלה בגביע אחרי שהדיחה את סאסואולו בסיבוב הקודם.

אלחנדרו גומס שחקן אטאלנטה. GettyImages
אטאלנטה תסתדר בלעדיו? גומס/GettyImages

אטאלנטה - לאציו (18:45, ספורט1)

הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני תגיע למשחק במומנטום אדיר, אחרי ה-0:3 הענק על מילאן בליגה, ותקווה לעשות עוד צעד בדרך לזכייה ראשונה מאז 1963. אטאלנטה תיאלץ להסתדר ללא הכוכב שלה פאפו גומס, שהמריא לסביליה לקראת חתימה אצל האנדלוסים. גם הנשרים יגיעו למפגש בכושר נהדר, עם חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות (ארבעה בליגה, אחד בגביע). הקבוצה של סימונה אינזאגי תחסר את הקשר המצוין לואיס אלברטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully