וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הפסידה 3:1 לוורונה, יובנטוס ניצחה את בולוניה 0:2

הדרומיים כבשו אחרי שמונה שניות, אבל איבדו הזדמנות להידבק אל הצמרת. הביאנקונרי ניצחו, ארתור (15) ומקני (71) כבשו

שחקני יובנטוס חוגגים עם ארתור. רויטרס
עם קצת עזרה מחברים. ארתור/רויטרס

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. יובנטוס השיגה 0:2 קשה על בולוניה, נאפולי אכזבה בגדול כשהפסידה 3:1 לוורונה בחוץ, לאציו חזרה מפיגור ל-1:2 מול ססואולו, גנואה ניצחה 0:1 את קליארי. פארמה החלשה הפסידה 2:0 בבית לסמפדוריה וממשיכה לשקוע בתחתית.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא היה פשוט. רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - בולוניה 0:2

הקבוצה של אנדראה פירלו התאוששו מה-2:0 הכואב שחטפה מאינטר עם 0:2 על נאפולי בגביע, וכעת הגיע ניצחון ליגה קשה וחשוב שצימק את הפער שלה מהפסגה לשבע נקודות, עם משחק חסר. קל זה לא הלך מול המדורגת 13 ערב המחזור, שאיימה לא פעם על וויצ'ק שצ'סני, אולם בדקה ה-15 קיבל ארתור מסירה מכריסטיאנו רונאלדו, התקדם באין מפריע ושלח בעיטה שפגעה בשחקן הגנה, הטעתה את לוקאש סקורופסקי ונכנסה. בדקה ה-71 סגר ווסטן מקני עניין והכפיל עם נגיחה אחרי כדור קרן. ניצחון עשירי ברציפות לגברת הזקנה על בולוניה, אף ששוב הופיעה ללא פאולו דיבאלה, אלכס סנדרו, מריח דמירל, ג'אנלוקה פראבוטה ומתייס דה ליכט.

אנדראה פטאניה שחקן נאפולי. רויטרס
אכזבה גדולה לנאפולי. פטאניה/רויטרס

ורונה - נאפולי 1:3

הקבוצה של ג'נארו גאטוזו קיבלה הזדמנות פז להתקרב אל הצמרת אחרי שמילאן הפסידה ואינטר סיימה בתיקו. למרות זאת נאפולי שמטה יתרון ואיבדה שלוש נקודות חשובות מאוד במאבקי הצמרת.

האורחת עלתה ליתרון כבר אחרי שמונה שניות. דייגו דמה שלח כדור ארוך לעבר הירווינג לוסאנו, דוידה פראוני לא הצליח להגיע אל הכדור שעבר לידו. זה הגיע אל המקסיקני שבעט פנימה את ה-0:1. ורונה איזנה בדקה ה-34 אחרי שפראוני הגביה מימין ופדריקו דימרקו נשאר חופשי ונגח פנימה, הגנה עצלה מאוד של נאפולי. אנטונין ברק השלים את המהפך בדקה ה-62 אחרי בישול של מתיאה זקאני וזה 1:2. זקאני כבש בעצמו את השלישי עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של דרקו לאזוביץ' וזה 1:3.

משחקים נוספים:

גנואה - קליארי 0:1
לגנואה: מתיאה דסטרו (10)

לאציו - ססואולו 1:2
ללאציו: סטפן מילינקוביץ' סאביץ' (25), צ'ירו אימובילה (71), לססואולו: פרנצ'סקו קאפוטו (6)

פארמה - סמפדוריה 2:0
לסמפדוריה: מאיה יושידה (25), באלדה קייטה (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully