וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקורר הגדול בכל הזמנים: מספרי השיא האדיר של כריסטיאנו רונאלדו

איך נראות הסטטיסטיקות שלו בריאל לעומת ההתחלה בספורטינג, כמה כבש בפנדלים, כמה ברגל הדומיננטית ומי היריבה האהובה עליו. אחרי שהפך לגדול הכובשים אי פעם, רונאלדו מסתכל על המטרות הקרובות: "זאת יובנטוס שאנחנו רוצים לראות". המספרים והציוצים

תקציר: יובנטוס - נאפולי 0:2/ספורט 1

הגדול מכולם? כריסטיאנו רונאלדו הוסיף אמש (רביעי) עוד תואר לארון, ובעיקר עוד שיא אישי היסטורי. CR7 כבש את הראשון של יובנטוס בניצחון 0:2 על נאפולי בסופרקאפ האיטלקי (התואר ה-33 שלו בקריירה), וחגג את שערו ה-760 (!) בקריירה - יותר מכל שחקן אחר בתולדות הכדורגל העולמי - כשהוא חולף על פני יוזף ביצאן, שהחזיק בשיא עד לאחרונה.

רונאלדו מחזיק כעת בשורה של שיאים אישיים מרשימים, שבהחלט יכולים להציב אותו כאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים: מלבד היותו שיאן הכובשים, הוא מחזיק גם בשיא הכיבושים לשחקן בודד בכדורגל הנבחרות, שיא הכיבושים בליגת האלופות, שיא הבישולים בליגת האלופות, שיא הכיבושים במדי ריאל מדריד ושיא הכיבושים במדי נבחרת פורטוגל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
מכונה. רונאלדו/רויטרס

פילוח השערים של כריסטיאנו רונאלדו

ספורטינג ליסבון - 5
מנצ'סטר יונייטד - 118
ריאל מדריד - 450
יובנטוס - 85
נבחרת פורטוגל - 102

עוד בוואלה!

איטליה: יובנטוס זכתה בסופרקאפ, רונאלדו הפך לכובש הגדול בהיסטוריה

לכתבה המלאה

איך הגיעו השערים של רונאלדו

רגל ימין - 488 שערים (64%)
רגל שמאל - 138 (18%)
נגיחות - 131 (17%)

---

גולים ממשחק חופשי - 569 (74%)
פנדלים - 133 (17%)
בעיטות חופשיות (57 (7%)

היריבות האהובות על רונאלדו

סביליה - 27 שערים
אתלטיקו מדריד - 25
חטאפה - 23
סלטה ויגו וברצלונה - 20

בסיום המשחק, רונאלדו לא התייחס לשיא אלא התמקד בעיקר במטרות הקרובות של יובנטוס - שנחושה לא לאבד את האליפות אחרי תשע שנים. "הראינו אופי שונה מהמשחק נגד אינטר", אמר רונאלדו. "המשחק ההוא, הוא כבר חלק מהעבר. זה תואר חשוב מאוד ואני מקווה שהוא יוסיף לנו ביטחון להמשך. אנחנו מרוצים מאוד, כי זה היה משחק לא קל וכר הדשא היה באיכות מזעזעת, והצלחנו לנצח למרות הכול".

רונאלדו הצהיר ש"יובנטוס עדיין יכולה לבזכות בסקודטו השנה. מילאן ואינטר חזקות מאוד, אבל אני מאמין שיש לנו את מה שנדרש כדי לקחת את האליפות. זאת הולכת להיות משימה מאוד קשה, אבל אני מאמין שהיא אפשרית".

לאחר מכן כתב רונאלדו ברשתות החברתיות: "אני שמח מאוד מהתואר הרביעי שלי באיטליה. חזרנו! זאת היובה שאנחנו אוהבים, זאת הקבוצה שאנחנו סומכים עליה, זאת הרוח שתוביל אותנו לניצחונות שאנחנו רוצים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully