וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס זכתה בסופרקאפ, רונאלדו הפך לכובש הגדול בהיסטוריה

האלופה ניצחה 0:2 את נאפולי וזכתה בתואר בפעם התשיעית בתולדותיה. CR7 כבש בדקה ה-64 והפך לגדול הכובשים אי פעם עם 760 כיבושים, מוראטה חתם בתוספת הזמן. אינסינייה החמיץ פנדל בתווך

תקציר: יובנטוס - נאפולי 0:2/ספורט 1

התואר הראשון לעונת 2020/21 בכדורגל האיטלק חולק היום (רביעי) ליובנטוס, שזכתה בסופרקאפ האיטלקי אחרי 0:2 על נאפולי במשחק שנערך ברג'יו אמיליה. יובנטוס הגיעה למשחק הזה במצב רוח רע אחרי שהפסידה 2:0 לאינטר והתרחקה עד כדי 10 נקודות מהפסגה. אלא שהערב היא זכתה בתואר ראשון, אבל מה שיזכרו מהמשחק הזה הוא השיא המדהים של כריסטיאנו רונאלדו.

הכוכב הגדול של יובנטוס נותר חופשי ברחבה ובדקה ה-64 נעץ את השער שהפך אותו לכובש הגדול בהיסטוריה עם 760 כיבושים, כשהוא חולף גם על פני יוזף ביצאן שהיה היחיד שהקדים אותו. בדקה ה-78 נאפולי קיבלה הזדמנות מצוינת להרוס לרונאלדו ויובנטוס את החגיגה כשמרטנס הוכשל ברחבה, אבל לורנצו אינסינייה החמיץ מהנקודה הלבנה ואלברו מוראטה חתם בתוספת הזמן. זו הייתה זכייה תשיעית של יובנטוס בתואר הזה, אך אחרי תשע זכיות רצופות בסקודטו, הקבוצה של פירלו צריכה נס כדי לזכות גם באליפות.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. Ciro de Luca, GettyImages
פשוט מלך. רונאלדו חוגג/GettyImages, Ciro de Luca

* במשחק השלמה מהמחזור העשירי בליגה האיטלקית נפרדו אודינזה ואטאלנטה ב-1:1. השחקנים של ג'אן פאולו גספריני שלטו במשחק ללא עוררין ובעטו לשער 17 פעמים לעומת 6 בלבד של המארחת, אך לא הצליחו להשיג ניצחון ופספסו הזדמנות לחלוף על פני יובנטוס, רומא ונאפולי ולעלות למקום השלישי.

רוברטו פריירה הארגנטינאי הימם את שחקני האורחת וקבע 0:1 לאודינזה כבר בדקה הראשונה. אטאלנטה הצליחה להשיג את השוויון דקה לפני הירידה להפסקה משער של לואיס מוריאל. אודינזה בעיקר התגוננה במחצית השנייה, והצליחה לצאת עם נקודה חשובה מבחינתה - למרות שבעטה פעם אחת למסגרת בכל המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully