וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:3 ענק לאטאלנטה על מילאן, רק 0:0 לאינטר עם אודינזה

המוליכה הובסה בביתה, גם הסגנית אכזבה שלושה ימים לפני ששתיהן ייפגשו ברבע גמר הגביע האיטלקי. 3:4 דרמטי לרומא על ספציה

תקציר: יובנטוס - נאפולי 0:2/ספורט 1

חמישה משחקים ישוחקו בסופ"ש הקרוב במסגרת המחזור ה-19 בליגה האיטלקית. המשחק הראשון נערך כבר אתמול (שישי) כשבנבנטו וטורינו נפרדו ב-2:2, אך המנה העיקרית הגיעה בשבת עם ה-0:3 של אטאלנטה על מילאן המוליכה. הסגנית אינטר אכזבה עם 0:0 מול אודינזה מהתחתית. רומא הצליחה לנצח 3:4 דרמטי מאוד את ספציה. במשחק נוסף פיורנטינה תארח את קרוטונה.

שחקני מילאן מאוכזבים על רקע החגיגה של אטאלנטה. רויטרס
הצגה. אטאלנטה חוגגת/רויטרס

מילאן - אטאלנטה 3:0

רצף שלושת הניצחונות של המוליכה הגיע לסיומו עם תבוסה ביתית כואבת, שלושה ימים לפני שתפגוש את אינטר לדרבי במסגרת רבע גמר הגביע. האורחת חזרה לעצמה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, במשחק אותו היתה יכולה לנצח גם בתוצאה גבוהה יותר, ויעידו על כך המספרים: 19 איומים על השער (לעומת 10), 10 איומים למסגרת (לעומת 32). כריסטיאן רומרו נגח פנימה בדקה ה-26, יוסיפ איליצ'יץ' הכפיל מהנקודה הלבנה (53) ודניאל ספאטה (77) חתם ניצחון ענק.

עוד בוואלה! ספורט

צרות בסיטי: אגוארו חיובי לקורונה, דה בראונה הפצוע ייעדר 2-3 שבועות

לכתבה המלאה
שחקן אינטר לאוטרו מרטינס. רויטרס
אכזבה. לאוטרו/רויטרס

אודינזה - אינטר 0:0

החדשות הטובות היחידות שקיבלה מילאן הערב היא שגם היריבה העירונית אכזבה. דווקא לאחר ה-0:2 המרשים על האלופה יובנטוס במחזור הקודם, שמטו הנראזורי שתי נקודות יקרות מול קבוצת התחתית, שלא ניצחה כבר תשעה משחקים רצופים. בתוספת הזמן זעם אנטוניו קונטה על השיפוט, והורחק.

בורחה מאיורל שחקן רומא. Silvia Lore, GettyImages
איזה ניצחון דרמטי. מאיורל/GettyImages, Silvia Lore

רומא - ספציה 3:4

הג'אלורוסי התאוששו מהתבוסה הכואבת בדרבי במחזור שעבר עם ניצחון ביתי קשה ודרמטי בדקה ה-92, שהעלה אותם זמנית אל המקום השלישי בטבלה. בורחה מאיורל כבש את הראשון של רומא בדקה ה-17 מקרוב אחרי מסירת רוחב של לורנצו פלגריני וקבע 0:1. האורחת איזנה בדקה ה-24 עם שער של רוברטו פיקולי אחרי טעות גדולה של השוער פאו לופס וזה 1:1. מאיורל החזיר את היתרון לרומא בדקה ה-53 וריק קרסדורפ קבע 1:3 בדקה ה-55. דייגו פריאס רק צימק בדקה ה-59. דניאלה ורדה הצליח לאזן ל-3:3 בדקה ה-90 אחרי טעות ענקית של כריס סמולינג. לורנצו פלגריני הצליח לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-92 מקרוב אחרי בישול של ברונו פרס, 3:4 מטורף.

משחקים נוספים:

פיורנטינה - קרוטונה 1:2
לפיורנטינה: ג'אקומו בונבנטורה (20), דושאן ולאחוביץ' (32), לקרוטונה: סימי (66)

בנבנטו - טורינו 2:2
לבנבנטו: ניקולאס ויולה (31), ג'אנלוקה לפאדולה (49), לטורינו: סימונה זאזה (51 ו-93)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully