וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בסיטי: אגוארו חיובי לקורונה, דה בראונה הפצוע ייעדר 2-3 שבועות

החלוץ שמיעט לשחק העונה יחמיץ לכל הפחות את משחק הגביע מול צ'לטנהאם הקטנה. הכוכב סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:2/ספורט 1

כוכב מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו הודיע היום (חמישי) שנמצא חיובי לקורונה. "אחרי מגע קרוב, החלטתי על בידוד מרצון ובבדיקה האחרונה נמצאתי חיובי", צייץ בטוויטר. "היו לי כמה סימפטומים ואני ממלא אחר הוראות הרופאים. תשמרו על עצמכם, כולם".

אגוארו, שכבר סבל העונה ממספר פציעות ורשם חמישה משחקי ליגה בלבד, בהן לא מצא את הרשת ולו פעם אחת, יחמיץ לכל הפחות את את המשחק מול צ'לטנהאם בגביע האנגלי. בכפוף לתאריך ההידבקות, ייקבע האם יוכל לעמוד לרשות פפ גווארדיולה מול ווסט ברומיץ' ושפילד יונייטד בליגה. כך או כך, משחק הגדול מול ליברפול באנפילד ב-7 בפברואר הוא כבר אמור להיות כשיר.

החלוץ הארגנטינאי הוא לא הראשון שנדבק בקורונה במנצ'סטר סיטי. על פי דיווחים באנגליה, שישה שחקנים לכל הפחות כבר נמצאו חיוביים בחודשים האחרונים, ביניהם אריק גרסיה, קייל ווקר וגבריאל ז'סוס.

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. GettyImages
מצטרף לרשימת הנדבקים בסיטי. אגוארו/GettyImages

אבל כאן לא נגמרות הצרות של סיטי. הכוכב הגדול קווין דה בראונה נפצע במהלך ה-0:2 על אסטון וילה, וכעת מתברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי שישבית אותו משבועיים-שלושה. עד הפציעה דה בראונה הציג יכולת מצוינת, עם שלושה שערים ו-10 בישולים העונה בפרמיירליג, שלושה מהם רצופי - מול צ'לסי, ברייטון וקריסטל פאלאס במשחקים שקדמו לווילה. "יש לי תחושה שזה משהו בשריר", אמר פפ לאחר המשחק בהתייחסו לפציעה של הקשר הבלגי הנפלא. "זה נורמלי, בכמות משחקים כל כך גדולה דברים כאלה קורים".

דה בראונה יחמיץ גם הוא את משחק הגביע מול צ'לטנהאם ואת משחקי הליגה מול ווסט ברומיץ', שפילד יונייטד וברנלי. סגנית המוליכה תקווה שיחלים בזמן עד ליברפול ב-7 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully