וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.1: פאפו גומס חתם בסביליה, לאוטרו יאריך חוזה באינטר?

עודכן לאחרונה: 26.1.2021 / 21:25

הקשר נפרד מאטאלנטה וחתם לשלוש שנים וחצי בקבוצה האנדלוסית, כוכב הנראזורי קרוב לסגור על חוזה חדש, טוטנהאם בעקבות די מריה

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - בורוסיה דורטמונד 2:4/ספורט 1

העברות

* פאפו גומס הנפלא חתם בסביליה עד 2024. אטאלנטה תקבל 5.5 מיליון יורו, ועוד 3 מיליון יורו בעתיד. הקשר הארגנטינאי בן ה-32, שחתם לשלוש שנים וחצי תמורת 3 מיליון יורו לעונה, אמר לפני שעזב את איטליה: "אני אוהב את אטאלנטה, אבל אני מוכן ושמח לקראת הפרק החדש בחיי".

* החתמה גדולה לאסטון וילה: מורגן סאנסון קשרה של מארסיי חתם לארבע שנים וחצי. וילה תשלם לצרפתים כ-15 מיליון יורו תמורת כרטיסו.


* פ.צ. קלן שאלה את עמנואל דניס מקלאב ברוז' עד תום העונה. הקבוצה הגרמנית תשלם לבלגים מיליון יורו תמורת החלוץ בן ה-23, שאמר: "אני רוצה לשחק ולכבוש שערים ולכן רציתי לעבור קבוצה בחלון ההעברות הנוכחי".

* נירנברג מליגת המשנה בגרמניה שאלה את מאטס מולר דאהלי הנורבגי מגנק עד תום העונה.

* ורונה הודיעה על החתמתו של חלוץ אודינזה בארבע העונות האחרונות, קווין לזניה בן ה-28.

שמועות

* לאוטרו מרטינס קרוב לחתום על חוזה חדש באינטר עד קיץ 2024, כך לפי דיווחים באיטליה. סעיף השחרור יישאר על 111 מיליון יורו.

* על פי "ל'אקיפ", פריז סן ז'רמן הציעה לארסנל את יוליאן דראקסלר תמורת מתאו גנדוזי.

* בברזיל טוענים שהאלק, ששיחק בארבע השנים האחרונות בשנגחאי הסינית, יחתום באחת הקבוצות הבאות: פלמנגו, אתלטיקו מיניירו, בשיקטאש או איסטנבול בשאקשהיר.

* בצרפת טוענים שטוטנהאם פנתה לאנחל די מריה שמסיים את חוזהו הקיץ, אלא שהקשר הארגנטינאי מעדיף להישאר בפריז סן ז'רמן.

* חלוץ וולבס פטריק קוטרונה, שבעבר נחשב לשחקן מבטיח מאוד, הוחזר לאחרונה מהשאלה בפיורנטינה. באיטליה טוענים כי אודינזה ופארמה מעוניינות לצרף אותו.

* אדר מיליטאו נחוש להישאר בריאל מדריד ולהילחם על מקומו. בספרד דיווחו לאחרונה שהבלאנקוס מעוניינים להיפרד ממנו, אבל במשחקים האחרונים הוא שותף ומאמין שהוא העניק לזינדין זידאן חומר למחשבה לקראת ההמשך.

* ווסטהאם פנתה אל מנצ'סטר יונייטד בבקשה לשאול את ג'סי לינגארד עד תום העונה. גם ווסט ברומיץ' התעניינה בקשר, והשדים האדומים צפויים לאפשר לו לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully