וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.1: ההצעה המפתה של פריז סן ז'רמן לסרחיו ראמוס

בספרד טוענים שהצרפתים מציעים לקפטן ריאל מדריד 15 מיליון יורו לעונה, הבלאנקוס שוקלים לרכוש מחדש את רגילון. ארנסטו ואלוורדה מועמד למארסיי. קגאווה בדרך ליוון

תקציר: שאלקה - באיירן מינכן 4:0/ספורט 1

העברות

* בלם ארסנל סוקרטיס חתם באולימפיאקוס עד 2023. סוקרטיס בן ה-32 חוזר ליוון אחרי שעבר בגנואה, מילאן, ורדר ברמן, בורוסיה דורטמונד וארסנל. בעבר שיחק בא.א.ק אתונה.

* הרטה ברלין הודיעה על החתמתו של מאמנה לשעבר, פאל דרדאי. ההונגרי בן ה-44 יחליף בתפקיד את ברונו לבאדיה ומונה עד סוף עונת 2021/22.

* שאלקה שאלה את מגנה הימני של וולפסבורג וויליאם עד תום העונה. הברזילאי בן ה-25 רשם רק שתי הופעות בבונדסליגה עד כה העונה וסבל מלא מעט פציעות בעבר.

שמועות

* בספרד מדווחים שפריז סן ז'רמן הציעה לסרחיו ראמוס חוזה מפתה של 15 מיליון יורו לעונה הבאה. לפי הדיווח ראמוס נוטה לקבל את ההצעה שריאל מדריד לא תוכל להשוות.

* ארנסטו ואלוורדה, שאימן את ברצלונה עד אמצע העונה שעברה, מועמד להחליף את אנדרה וילאש בואש במארסיי. המאמן הפורטוגלי עלול לסיים את תפקידו בדרום צרפת בימים הקרובים לאחר תוצאות לא טובות.

* ריאל מדריד שוקלת להפעיל את סעיף הרכישה מחדש של סרחיו רגילון מטוטנהאם. על פי הסעיף, הבלאנקוס יכולים לרכוש את המגן בחזרה תמורת 45 מיליון יורו בשנתיים הראשונות שלאחר רכישתו.

* פורטו שוקלת להגיש הצעה בסך 10 מיליון יורו על ג'סי לינגארד למנצ'סטר יונייטד. הקשר בן ה-28 לא בתכניות של השדים האדומים ורשם רק שלוש הופעות העונה.

שחקן טוטנהאם ג'יובאני לו סלסו עם סרחיו רגילון. Clive Rose, GettyImages
בדרך חזרה לריאל מדריד? רגילון/GettyImages, Clive Rose

* רומא לא תעמוד בדרכו של אדין דז'קו אם החלוץ הבוסני יקבל הצעות ממועדונים אחרים. לפי הדיווחים האחרונים, דז'קו ביחסים לא טובים עם מאמן הג'אלורוסי ומעוניין לעזוב.

* וואנג הי צ'אן מר.ב. לייפציג צפוי להיות מושאל עוד השבוע לפרמיירליג כשהמועמדת הבכירה לקלוט אותו היא ווסטהאם אחרי שהיא מכרה את סבסטיאן האלר לאייאקס.

* תומאס מולר קרא להנהלת באיירן מינכן להאריך את חוזהו של ג'רום בואטנג מעבר לעונה הנוכחית.

* גם שינג'י קגאווה צפוי לחתום ביוון ואמור לחתום בפאוק סלוניקי עד 2022. היפני בן ה-31, שכיכב בעבר בבורוסיה דורטמונד, שוחרר מריאל סראגוסה כבר באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully