וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ מסתבך: "באמת, באמת רצינו את זה". סולשיאר מאושר: "שיחקנו כדורגל ממש טוב"

מנצ'סטר יונייטד מאושרת מהניצחון על ליברפול, סולשיאר מסביר איך ברונו הגיע מוכן לבעיטה המכריעה, קלופ מנסה למצוא דברים חיוביים

הגביע האנגלי: מנצ'סטר יונייטד גברה 2:3 גדול על ליברפול/ספורט 1

כמה זה מתוק: מנצ'סטר יונייטד הוכיחה עד כמה השנה היא ווינרית וחזקה, כשגברה 2:3 על ליברפול ועלתה לשמינית גמר הגביע האנגלי. קרב נהדר באולד טראפורד הסתיים בניצחון של יונייטד: סלאח כבש צמד לאלופה, אבל גרינווד (שער ובישול), רשפורד (שער ובישול) וברונו פרננדש (שנכנס כמחליף והכריע בדקה ה-78) העניקו לסולסיאר ניצחון יוקרתי והעמיקו את הצרות של קלופ.

ואכן, פרננדש הזכיר שוב עד כמה הוא ווינר, כשבדקה ה-78 ניגש לבעיטה חופשית מ-17 מטר, והכניע את אליסון בבעיטה מדויקת. עבור יונייטד, זו הפעם העשירית בתולדותיה שהיא מדיחה את ליברפול מהגביע (שיא המפעל בהדחות של קבוצה על יריבתה זה ליברפול על אברטון, 12 פעמים).

אולה גונאר סולשיאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד, אחרי הניצחון על ליברפול. רויטרס
הכול הולך להם. סולשיאר/רויטרס
ברונו פרננדש, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הכובש המצטיין באנגליה. ברונו/רויטרס

ברונו פרננדש, שמאז שהגיע לליגה וערך את הבכורה בפברואר 2020 הוא השחקן שכבש הכי הרבה שערים באנגליה (28), חגג את הניצחון: "מרגש מאוד. עבורי זה חלום שהתגשם לשחק עבור המועדון הזה בפרמיירליג, וכולם יודעים וגם אני יודע שהאוהדים הולכים להיות מאוד שמחים, ויהיה לי שבוע טוב". פרננדש אמר "זה לא משנה מי כובש" אבל גם סיפר: "אני מאושר כשאני כובש, אני עובד המון על הבעיטות האלה, וזאת הייתה טובה. קבאני אמר לי לבעוט לפינה של השוער, ויצא לי טוב".

המאמן המנצח אולה גונאר סולשיאר: "נהדר. שיחקנו כדורגל ממש טוב, גולים יפים, היינו צריכים להגן טוב מולם והצלחנו להגיב טוב לפיגור, גם בסיום הצלחנו לשמור על היתרון". על פרננדש: "גול גדול. בעיטה יפה מאוד. בגלל שהוא לא פתח היום, היה לו זמן להתאמן אתמול על בעיטות חופשיות. אני אף פעם לא נותן לו, אבל אתמול אחרי האימון הוא נשאר 45 דקות והתאמן על בעיטות חופשיות, וזה עבד. כך שהייתי בטוח שהוא יוכל לכבוש אם יקבל הזדמנות". סולשיאר הודה ש"אנחנו מאושרים. העונה זאת קשה, אבל אנחנו רוצים להיות בכל המסגרות".

מה שבטוח, ליברפול במשבר. ב-19 בדצמבר האלופה הביסה 0:7 את קריסטל פאלאס, אבל מאז היא רשמה שלושה הפסדים, שלוש תוצאות תיקו וניצחון אחד בלבד, על אסטון וילה, ששיחקה בגביע עם הנוער. היום לפחות מוחמד סלאח כבש צמד, ושבר קצת את המנחוס ההתקפי של ליברפול, אבל ההגנה של יורגן קלופ נכנעה שלוש פעמים בקלילות, ובעיקר הקבוצה נראתה שבירה וחסרת מזל.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
זה לא זה. קלופ/רויטרס

יורגן קלופ אמר בסיום: "היו לנו המון דברים טובים היום, אבל גם כמה שגיאות ליד השער. אם אתה רוצה לנצח כאן אתה חייב להיות במיטבך, ולא היינו. בשער הראשון לא הגנו, רצינו את זה יותר מדי. דברים כאלה לא צריכים לקרות, אבל זה קורה. אנחנו יכולים לקחת דברים מהמשחק הזה. זה טוב למו סלאח ולביטחון שלו. רצינו את זה מאוד, אבל זה לא הספיק. אם אתה מנצח משחק יש דברים שליליים, אם אתה מפסיד יש גם, אבל ראיתי שהחבר'ה באמת, באמת רצו את זה. היו לנו בעיות בהתקפות המעבר, היה קשה, אבל היו גם דברים חיוביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully